don Anđelko Kaćunko u akciji
Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Prša
don Anđelko Kaćunko u akciji
Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Prša
FUNKY POP U NOVOJ ULOZI
Poznati hrvatski svećenik, klasični filolog, novinar, bloger, kolumnist i publicist don Anđelko Kaćunko u posljednje vrijeme ne puni naslovnice novina i portala, što je mnoge od njegovih štovatelja zabrinulo i dalo u razmišljanje zašto se tako naglo povukao u svoje 'crkvene odaje'
Don Kaćunko, kako kaže, ima pune ruke posla pa je zapostavio čak i neke svoje uobičajene rekreativne aktivnosti te ih pokušao adekvatno zamijeniti nekim drugima, ali korisnijima i praktičnijima.
'Nemam vremena i 24 sata mi je malo da bih obavio sve ono što bih trebao. Da ostanem u kakvoj-takvoj fizičkoj kondiciji, morao sam ljubav prema tenisu, odnosno fizičkoj aktivnosti, zamijeniti nečim drugim. I evo, kao što vidiš, teniski reket sam zamijenio kosom. Razletim ti se ja po ovim kompoljskim poljima pa gdje kosom manem, tu trava više ne raste. Dobra je ovo fizička aktivnost, ali i dobro djelo iza kojeg ostanu vidljivi rezultati. Trava raste, tako da svako malo uzmem brus, nategnem kosu i opletem po travi oko župnog dvora i križnih postaja koje smo nedavno obnovili', kaže don Kaćunko.
Odmjereni zamasi kosom, ujednačeni i čvrsti pokreti govore da se don Kaćunko nije prvi put susreo s kosom. 'Još od malih nogu u rodnom mi Malom Dolcu znao sam s ocem Antom kositi travu. Imam devetero braće i sestara, ja sam najstariji, pa sam ponekad znao pomoći ocu iako nije to bilo baš prečesto. Kopanje motikom i košnja bili su mi najdraži. Obnavljali smo i gradili ovdje u župi Kompolje križne postaje pa sam si dao truda da malo-pomalo kosim travu koja naraste preko metra. To mi je ustvari zamjena za reket i dobra fizička aktivnost', kaže don Kaćunko.
Ono što oku naše kamere nije promaklo je i to da don Kaćunko više ne vozi atraktivnu Opel Astru, već puno manji Reno Clio. Kaže da je Astru prodao jer je natukla 180.000 kilometara te da je ovo tek zamjena dok u listopadu ne kupi nešto prihvatljivije, malo jače, kako bi pokrio ne tako male kilometre koje prevali.