RPG ZA DRUŠTVO

Dungeon Hunter: Alliance

02.12.2010 u 12:47

Bionic
Reading

RPG sladokusci koji još uvijek znaju tu i tamo zaigrati Diablo ili Dungeon Siege, uskoro će dobiti naslov koji bi im se mogao svidjeti na prvu loptu

Zanimljivo je koliko se stvari u relativno kratkom vremenskom periodu može promijeniti. Ako se vratimo deset godina unatrag, u modi su bile igre poput Diabla, BaldurGatea, Newerwinter Nightsa, Dungeon Siegea i ostalih, koji su na sebe u to vrijeme privukli sva svijetla pozornice zbog svojih karakterističnih obilježja koji su igračima bili jednostavno neodoljivi. Izometrična perspektiva, valovi nadolazećih neprijatelja, na tisuće itema koji su samo čekali na vas da ih pokupite, do raznih oružja i nadogradnji za vašeg lika samo su neki od elemenata koji su igračima pričinjavali toliko zadovoljstva. Ta era se sada čini stotinama godina daleko jer je igraća industrija zakoračila u posve drugačije doba gdje pucačine iz prvog lica i razno razni motion kontroleri i infracrvene kamere vode glavnu riječ.

Prošle godine je programerska kuća Gameloft napravila igru Dungeon Hunter za iPhone, koji je u vrlo kratkom periodu postao pravi hit. Dungeon Hunter: Alliance novi je uradak iste franšize koja je napravljena ekskluzivno za PlayStation Network i za koju se nadaju da će biti jednako tako uspješna kao i ona za 'pametni' telefon.

Dungeon Hunter: Alliance po svojoj vokaciji spada u žanr akcijskih RPG-a i premda je original bilo moguće igrati samo kao single-player kampanju, nova iteracija će uključivati igru za četiri igrač kako lokalno tako i online. Baš kao i original, igrači će moći birati između tri različite klase. Rogue, Warrior i Mage. Ako odaberete klasu Roguea ili Warrior unosit ćete se neprijateljima u facu jer su vam na raspolaganju samo melee napadi dok ćete sa Mageom morati izbjegavati bliske susrete nanoseći neprijateljima štetu iz daljine. Kao što možete i pretpostaviti, kontrole u igri neće biti komplicirane i trebali bi ih moči 'pohvatati' vrlo brzo. Pritiskom na tipku X izvodit ćete normalan napad dok će pritisak na kvadrat proizvesti 'teški' napad. L2 će vam omogućiti specijalni potez dok ćete pomoću R1 vršiti interakciju s okolnim objektima. Lako kao pekmez.

Igra osim klasičnih elemenata gameplaya ima jednu zanimljivost. Ako kojim slučajem igrate s prijateljima i jedan od njih 'poljubi' zemlju, moći ćete ga oživjeti tako da stanete iznad tijela i pritisnete tipku R1. Taj sistem funkcionira dok god je barem jedan član družine živ jer u protivnom igra završava. Moramo priznati, vrlo zgodan gameplay element. Kada govorimo o takvim tipovima igara, sjećate li se kako su plijen koji je bio razasut po nivoima dobivali samo oni koji su ga i fizički pokupili. E pa, u Dungeon Hunteru se nećete morati boriti s prijateljima oko zlata, već će igra automatski raspodijeliti plijen jednako između igrača. Što se oružja tiče, tu je situacija nešto drugačija jer nećete moći podijeliti sjekiru na tri dijela, već ćete se oko takvih stvari morati dogovoriti međusobno, što možda i neće biti veliki problem jer je većina oružja namijenjena određenoj klasi, tako da će koji put ono odgovarati vama, a koji put vašem kolegi.

Prilikom igranja borit ćete se protiv hordi goblina, skeletora i ostalih podzemnih kreatura, a tu i tamo naići ćete i na pokojeg bossa. U igri postoje i gradovi koji će služiti kao tradicionalna mjesta u kojima ćete obavljati razne poslove. U njima ćete moći kupovati raznu opremu, porazgovarati s mještanima koji vam mogu dati nekakvu dragocjenu informaciju, a moći ćete i iskoristiti teško zarađene skill bodove. Treba reći da će igra podržavati i PlayStation Move kontroler, ali ne na način na koji mislite. Nećete ga koristiti da s njim vitlate vašim mačem ili sjekirom, već ćete ga koristiti za kretanje svojeg lika u smjeru kojem želite, slično kao što funkcionira kompjutorski miš. S njime ćete moći i aktivirati specijalni potez tako da tresete kontrolerom naprijed - nazad.

Takav način igranja bi mogao biti zanimljiv igračima koji su skloniji igranju takvih igara na osobnom računalu, a s obzirom na to da znamo kako Move funkcionira u praksi i koliko je precizan, mogao bi biti odlična alternativa. Dungeon Hunter: Alliance bi se trebao pojaviti na PlayStation Networkupočetkom 2011. godine

Dungeon Hunter: Alliance trailer