HORWATH I THR

Dvije konzultantske kuće na HTZ-u zaradile 12 milijuna kuna

Bionic
Reading

Zagrebački Horwath Consulting i španjolski THR radili su sve važne dokumente za Hrvatsku turističku zajednicu, a od 2000. naovamo na tim su poslovima zaradili oko 12 milijuna kuna

Dvije svjetski poznate konzultantske kuće uglavnom se na HTZ-ovim natječajima pojavljuju u tandemu, a autori su i posljednjeg velikog dokumenta koji se u turizmu iščekuje već dulje vrijeme, Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014. - 2020., piše Poslovni dnevnik.

Iako se na natječaju u svibnju lani pojavio s oko milijun kuna skupljom ponudom od protukandidata, spomenutom konzorciju povjerena je i izrada plana. No radili su i ranije vrijedne poslove za HTZ: u 2012., 2007. i 2000. turistički marketinški plan, u 2009. analizu inozemnih tržišta te ispitivanje brenda i slogana 'Hrvatska - Mediteran kakav je nekad bio'.