Nakon što su Epic Games i Square Enix i službeno predstavili svoj engine za sljedeću generaciju javnosti se obratio i Crytek tvrdnjom da je njihov CryEngine 3 next-gen grafiku omogućio još prije nekoliko godina. Sada se javio i EA i potvrdio ono što u biti već znamo: Frostbite 2 konstuiran je s mišlju na next-gen hardver
Tema next-gen konzola i grafike sve je aktualnija s obzirom da trenutna generacija konzola doživljava možda i svoju posljednju aktivnu godinu. Sljedeći Xbox gotovo će se sigurno na tržištu pojaviti već sljedeće godine, a iako u Sonyju tvrde da im se nikamo ne žuri, i oni će pokušati ne previše zaostajati za Microsoftom. Nintendov Wii U samo što nije, no to ipak neće biti sljedeća generacija.
Osim novoga hardvera, prelazak na sljedeću generaciju trebao bi obilježiti i skok u grafičkom prikazu. Upravo zbog toga su Epic Games i Square Enix predstavili svoje nove pokretače – Unreal Engine 4 i Luminous. Neki su viđenim oduševljeni, neki baš i ne, a neki su potpuno ravnodušni. Jedan od njih je i Cevat Yerli, osnivač Cryteka koji tvrdi da je sve mogućnosti Unreal Enginea 4 i Luminousa CryEngine 3 predstavio još prije tri godine.
Sada se oglasila i EA, kuća koja je financirala izradu DICE-ovog Frostbitea 2, zasigurno najnaprednijeg enginea današnjice. 'Bit ću iskren – Frostbite 2 konstruiran je za sljedeću generaciju', izjavio je Patrick Soderlund za Gamasutru. 'Tako smo započeli konstrukciju enginea, a ono što ste vidjeli u Battlefieldu 3 tek je početna naznaka mogućnosti tog enginea. Sada imamo tehnologiju zbog koje smo vrlo samouvjereni u svoju poziciju u budućnosti.'
Frostbite 2 dosad je korišten za razvoj Battlefielda 3, Need for Speed: The Runa, a na njemu će raditi i nadolazeći MoH: Warfighter te Command & Conquer: Generals 2 te najvjerojatnije i cijeli niz EA-ovih projekata u nadolazećim godinama.