Najbolje ocijenjeni predavači HURA-inog projekta 'HOWtoWOW' - Dietmar Dahmen i Gudreep Puri - na Danima komunikacija održat će interaktivne radionice za ograničen broj sudionika
U sklopu nove programske strukture ovogodišnjeg izdanja nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju zainteresirani sudionici će imati priliku sudjelovati u programu interaktivnih radionica 'Best of HOWtoWOW' koje će voditi svjetski poznati marketinški stručnjaci Dietmar Dahmen i Gurdeep Puri
Riječ je o predavačima koji su u protekloj sezoni HURA-inog projekta 'HOWtoWOW akademija' ocijenjeni kao najbolji, pa će time i na Danima komunikacija održati interaktivne radionice. S obzirom na to da je broj mjesta na radionicama ograničen, sve zainteresirane se poziva na raniju prijavu.
Dietmar Dahmen, kreativni konzultant i vizionar održat će radionicu na temu 'Prodavanje kreativnosti: kako prodati izvrsna rješenja?'. Ovom radionicom Dahmen će objediniti najbolje primjere i prodajne savjete, od 'prodaje Eiffelovog tornja' do psihologije predsjedničkih izbora, od kandidature za domaćinstvo OI do prodajnih prezentacija u Hollywoodu.
Dahmen je vrhunski internacionalni predavač s 20 godina iskustva u advertisingu. Iskustvo je stekao u Hamburgu, Los Angelesu, New Yorku i Beču kao strateški planer, copywriter, kreativni direktor (DDB) i glavni kreativni direktor (Ogilvy). Danas radi kao kreativni konzultant istražujući najnovije marketinške trendove i digitalna rješenja.
Gurdeep Puri, stručnjak za marketinšku učinkovitost i ekonometriju vodit će interaktivnu radionicu 'Vodič za učinkovite marketinške komunikacije koje osvajaju nagrade', kojom će sudionike povesti kroz temeljne aspekte stvaranja učinkovitih komunikacija, te demonstrirati kako poboljšati prijave za Effie i druga prestižna natjecanja na području marketinške učinkovitosti.
Puri je jedan je od osnivača tvrtke The Effectiveness Partnership koja je svojim klijentima pomogla u osvajanju čak 50-ak nagrada za efikasnost u industriji diljem svijeta. Bogato iskustvo stekao je radeći kao voditelj odjela učinkovitosti u agenciji Leo Burnett, te radeći s nizom poznatih internacionalnih brendova kao što su P&G (Naturella, Max Factor, Daz, Fairy), BBC, COI (Drink Drive, Social Care), McDonald’s, Tetley, Morgan Stanley, Kellogg’s, Holiday Inn, Fiat itd.
Osim radionica, Dietmar Dahmen i Gudreep Puri održat će i predavanja na kojima će moći sudjelovati svi posjetitelji Dana komunikacija. Dahmen će se u predavanju baviti temom 'Od story tellinga do story listeninga: kako se težište marketinške komunikacije prebacilo s brenda na korisnika', dok će Gudreep Puri predavanjem 'Kako povećati komercijalnu vrijednost vaše kreativnosti?' pokušati odgovoriti zašto je svrhovita kreativnost presudna tvrtkama u današnjem vremenu.