Prošle godine Epic je predstavio svoju viziju budućnosti video igara, a sada su napokon objavili i hardverske zahtjeve projekta 'Samaritan'
U ožujku protekle godine Epic je objavio 'Samaritan Project', demonstraciju mogućnosti još uvijek aktualnog Unreal Enginea 3 koji je ujedno i njihova vizija budućnosti video igara. Dakle, ne radi se o potpuno novoj tehnologiji, već nabrijanijoj verziji enginea koji se već godinama nalazi u desetinama igara svih žanrova.
Iako su po objavi 'Samaritana' mnogi tvrdili da se radi tek o CGI animacijama, to nije bilo tako, a EPIC je sada napokon objavio i to koliko je moćan hardver potreban da bi se 'Samaritan' pokrenuo u 30 sličica u sekundi. Dok primjerice konzole trenutne generacije (PlayStation 3 i Xbox 360) imaju snagu od oko 0.25 teraflopsa, za pokretanje 'Samaritan Projecta' potrebna je snaga od čak 2.5 teraflopsa. Dakle, sljedeća bi generacija konzola trebala biti najmanje 10-ak puta snažnija od trenutne. No, unatoč vidljivoj tehnološkoj superiornosti, Unreal Engine 3 broji svoje posljednje godine, a 2014. će svoju poziciju prepustiti Unreal Engineu 4 koji će zasigurno tražiti još više sirove hardverske snage.
Hoće li nova generacija konzola uopće moći slijediti u korak tehnološki napredak softvera s obzirom da prvotne najave govore da bi sljedeći Xbox trebao biti između šest i osam puta snažniji od Xboxa 360. No oko toga ne treba brinuti, dvije će industrije zasigurno naći zajednički jezik s obzirom da Epic Games prije svega cilja na konzolaško tržište.
Unreal Engine 4 prvi bi put javnosti trebao biti predstavljen kasnije ove godine. 'Ljudi će biti šokirani kada kasnije ove godine vide Unreal Engine 4 te koliko je napredan i efektivan', izjavio je Mark Rein, dopredsjednik Epic Gamesa.