Kuruzer "Bolette" pod zapovjedništvom dubrovačkog kapetana Joze Glavića sa nešto više od tisuću putnika prošao je u 6 sati i osamanest minuta ispod Pelješkog mosta na svom putu prema neumskom akvatoriju. To je prvi veliki brod koji je prošao ispod novosagrađenog mosta, čije se i službeno otvorenje očekuje krajem srpnja
Ovaj put riječ je o uspješnom položenom pomorskom testu prolaska velikog kruzera prema Neumu. Nakon što su teški kamioni vozili mostom ispitujući izdržljivost čelične konstrukcije, nakon što su ispitivani burobrani, sada je na red došla provjera propusnosti pomorskog prometa između stupova mosta. Riječ je o brodu dužine nešto više od 237 metara i širine 32,5 metara. Brod ima 12 paluba, može primiti 1.380 putnika i ploviti brzinom od 25 čvorova. "Air Draft" ili visina od vode do najviše točke na brodu je 48,1 metara, dok je najveća dopuštena visina prolaska ispod Pelješkog mosta 55 metara.
"Bolette" nije imao problema prilikom uplovljavanja u neumski akvatorij. Iskusni kapetan Glavić fantastično se snašao za kormilom. A kako i ne bi kada je svjetsku slavu stekao manevrirajući brodom u uskom Korintskom kanalu kada je kruzerom dugačkim 195,82 metra i širine 22,5 metara kroz kanal prošao bez većih problema postavivši tako novi svjetski rekord jer je njegov brod najduži koji je do tada prošao Korintom.
Pomorsko društvo iz BiH i tamošnji političari više su puta isticali da će pelješki most sprječavati uplovljavanje brodova u Neum. Najdalje je otišla Bosanska akademska zajednica koja je svojevremeno dala sumanuti prijedlog – izrezati pelješki most i od njega napraviti pokretni, koji će se podizati i spuštati kako bi veliki brodovi mogli uplovljavati u Neum, podsjeća Slobodna Dalmacija.