Gost RTL-a Danas večeras je bio ministar obrazovanja Radovan Fuchs. Organiziranje nastave varira od županije do županije. Neki kažu da se već od sljedećeg tjedna mogu očekivati nove mjere za sljedeće tjedne. Planira li sMinistarstvo dati barem okvirne smjernice kako bi imali koliko-toliko predvidivu situaciju i roditelji i djeca, a i profesori, komentirao je resorni ministar.
'Ministarstvo je dalo smjernice početkom školske godine i po tim smjernicama se i nastava odvija cijelo vrijeme. S interaktivnim pristupom A, B i C modelom koji se primjenjuje na razini županija, gradova čak i škola. To se pokazalo vrlo, vrlo dobrim i ja sam ponosan da djeca u Hrvatskoj su ovu školsku godinu provela 78 posto sati, od ukupne nastave licem u lice. Ostatak otpada na C model, od kuće na daljinu. To je sigurno među najvišim u EU. Cijelo vrijeme smo u kontaktu sa svim županijama i kada one prelaze s jednog modela na drugi, prije toga se mi konzultiramo. Situacija se može promijeniti unutar 48 sati vrlo naglo i drastično i zbog toga se onda ide na pristup da se odluke donose neposredno prije', rekao je RTL-u.
Znači, ne može se napraviti ništa da nemamo ovu praksu da petkom javljamo da u ponedjeljak ste kod kuće ili u klupama, upitan je ministar.
'Budimo realniji. Kada cijeli razred odlazi u izolaciju on u roku 24 sata prelazi na on line model C', dodao je.
Rekao je kako je čitav sustav je priređen tako da unutar 24 sata može preći na on line nastavu. 'A to što sigurno komplicira organizaciju kod kuće roditeljima, mi to razumijemo, ali je bolje da su djeca u školi i da ipak, u četvrtak javimo hoće li sljedeći tjedan bili ili neće biti direktne nastave'.
A hoće li se što mijenjati u organizaciji nastave: 'Ne, neće se ništa mijenjati u tom pristupu. Pristup se pokazao dobrim i mislim da je to u redu. Upravo zbog ovog pristupa Dubrovnik je počeo padati. Oni su bili vrlo visoko sada idu prema vrlo dobrim pokazateljima'.
Upitan treba li neki bolji semafor po županija pa da znamo brojke kada se nešto mijenja, Fuchs kaže kako takvo riješenje nije potrebno.
'Zašto bi radili semafor u županiji kada su one vrlo različite pa, recimo, u Lici na jednom mjestu imate nekoliko pozitivnih, a u ostalim krajevima Like nemate. Imamo semafore po školama. Škola ima ili nema pozitivnih i na osnovu toga se onda u interakciji sa Stožerima i epidemiolozima donose odluke', rekao je.