Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs rekao je u ponedjeljak u Varaždinu kako se nada da će se sadašnji trend u epidemiološkoj situaciji popraviti te da će se za dva tjedna svi srednjoškolci vratiti u školske klupe
"Ako ostane ovako, mislim da nema razloga da se oni ne bi vratili na nastavu", rekao je ministar odgovarajući na pitanje novinara hoće li se svi srednjoškolci za dva tjedna vratiti u školske klupe.
Kad je riječ o ponovnom početku nastave za učenike u Sisačko-moslavačkoj županiji, državni tajnik u Ministarstvu znanosti i obrazovanja Tomislav Paljak istaknuo je kako u Ministarstvu raspolažu podatkom da je riječ o dvije tisuće izmještenih ili iseljenih učenika na potresom najpogođenijem području.
"Mogu reći da su s današnjim danom sva djeca na prostoru Sisačko-moslavačke županije u nekom obliku nastave. Od 53 škole, 28 je licem u lice, 13 škola srednjih ide u kombinaciji A i C, maturanti su licem u lice, također završni razredi strukovnih škola, odvija se i praktična nastava u sigurnim objektima", rekao je Paljak.
Dodao je da se za učenike devet škola nastava odvija po C modelu, dakle online.
Paljak je naglasio da je Ministarstvo osiguralo milijun kuna za IT tehnologije te da se sada intenzivno bave problematikom odašiljača, dostupnosti veze i konfiguracije terena koje je, kazao je, složena.
"Trenutno se radi na šest mobilnih repetitora, od kojih je jedan upravo u petak postavljen u Gornjoj Bačugi i djeca s prostora koja do sada uopće nisu imala signal, sada ga imaju. Svi su dobili tablete", kazao je Paljak.
Na pitanje novinara o internetskoj stranici Škole za život, koja tijekom vikenda nekoliko sati nije radila, ministar Fuchs odgovorio je da je Ministarstvo ispunilo sve obveze prema tvrtki koja radi hosting te internetske stranice te da ne zna zašto nije radila tijekom vikenda.
"Onako kako je firma potpisala s Ministarstvom, sve obaveze su izvršene", rekao je ministar te odgovorio i na pitanje ima li Škole za život u našim školama i hoće li se nastaviti cjelovita kurikularna reforma.
"Radi se na cjelovitoj kurikularnoj reformi, u onom segmentu koji je ostao. Čitav niz dokumenata koji su trebali biti napravljeni, a nisu bili napravljeni sada se ponovo poslaguju i rade. Mentori su se očito vratili tamo gdje i trebaju biti, a to su učionice", rekao je Fuchs.