JELUŠIĆEV RECEPT

Garaža u Varšavskoj samo za stanare

20.05.2010 u 17:00

Bionic
Reading

Hoće li Grad, pod pritiskom javnosti, odustati od gradnje javne podzemne garaže u Varšavskoj ulici? Prema riječima naših sugovornika, to bi bilo jedino rješenje, kako za građane tako i za projekt Cvjetni prolaz

Dogradonačelnik SDP-ovac Ivo Jelušić rekao je da je njegova stranka tražila da se ne ide u ikakve radove dok se ne dovrše svi upravno-pravni procesi, posebice onaj na Upravnome sudu.


'Građani ni SDP nisu protiv toga da se uredi donjogradsku blok, sporna je jedino gradnja rampe i garaže sa 600-tinjak parkirnih mjesta. Treba se raditi garaža za potrebe ljudi koja će živjeti u tome bloku, a ne da se radi gužva s javnom garažom', kazao je za tportal Ivo Jelušić.

Jelušić predlaže Bandiću da s investitorom nađe prihvatljivo rješenje. Iako je Bandićev zamjenik, kaže da on u ovom projektu ima toliko ovlasti koliko mu gradonačelnik da. 'Što će Grad napraviti, ja ne mogu reći. Nije me nitko konzultirao', kaže Jelušić.

Njegov je stav da javne garaže treba raditi na obodima centra grada, iako garaža na Cvjetnom mora postojati, barem za stanare, jer prema zakonu svaka nova stambena jedinica mora imati osiguran određeni broj parkirnih mjesta.

Investitor Tomo Horvatinčić na naše upite nije imao komentara. No s Jelušićem se slaže i Tomislav Tomašević iz Zelene akcije. 'Mislim da je to jedna od opcija. Nitko ne govori da treba zaustaviti cijeli projekt i uništiti Hoto, no bilo kakva dodatna garaža u centru dovlači još više automobila', rekao je Tomašević.