PERJANICA MICROSOFTOVE KONZOLE

Gears of War 3

26.07.2011 u 15:00

Bionic
Reading

Kad se pojavio prvi Gears of War još prije pet godina, izazvao je sveopće oduševljenje kako kod igrača, tako i kod eminentnih kritičara. Od trećeg naslova ne očekujemo ništa manje od toga

Prvi Gears of War svoju je ogromnu popularnost pretočio u brojku od gotovo deset milijuna prodanih primjeraka igre u svijetu, što ga čini jednom od najprodavanijih igara za Xbox 360. Stoga nije ni čudo da nakon odlične dvojke fanovi s nestrpljenjem čekaju najnoviji uradak programerskog studija Epic Games koji su zaduženi za Gears of War serijal. Kao podsjetnik spomenut ćemo neke elemente gameplaya koji su bili revolucionarni za to doba. Prvi element je grafika. Grafika je bila prva stvar koju smo zamijetili kada smo upalili igru jer je to bila najljepša grafička rapsodija koju smo do tada imali prilike vidjeti na konzolama. Tu i tamo je framerate znao opasno pasti, ali mu to nekako nismo previše uzeli za zlo. Sustav zaklona koji je prisutan u ovom serijalu možda danas i više nije nešto specijalno, ali vjerujte nam na riječ kada vam kažemo da je taj na prvi pogled sitan i nebitan element bio toliko kvalitetno napravljen da smo s neopisivim guštom tražili zaklone samo kako bi proširili naše taktičke mogućnosti. Tada bi na red došla granata koju smo pomoću projekcije putanje zavitlavali daleko prema grupici nadirućih Locusta.   

Marcus Fenix,
Dom i ostala ekipa ovog će se puta naći na planetu Sera, osamnaest mjeseci nakon pada Jacinta, posljednjeg velikog ljudskog uporišta. Igrin kreativni direktor Clifford Bleszinski natuknuo je da se fanovi imaju čemu radovati. Jedna od najvećih novosti vezanih uz trojku je postojanje kooperativnog igranja story modea za čak četiri igrača. Prema našem skromnom sudu, taj mod bi trebao biti i najzabavnije iskustvo igranja novih Gearsa. Mnogo drugih igara je to pokušalo napraviti, ali nijedna nije uspjela u potpunosti dočarati potpuno iskustvo igranja. Kako je igra koncipirana na način da prvi igrač igra s Marcusom a drugi s Domom, igrači mogu očekivati dosta varijabli u gameplayu ovisno o tome koliko igrača igra u ekipi, što naslovu daje poprilično veliku ocjenu kad je u pitanju replay value.

Po prvi put moći ćemo igrati i s dva najavljena ženska lika Anya Stroud i Jace Stratton, što bi moglo ženski dio populacije možda natjerati da se okušaju u borbi protiv opakih Locusta i Lambenta. Osim nekoliko novih ljudskih likova, u trojci će svoju premijeru imati i nekoliko novih gmazova koje ćemo također s posebnim guštom puniti olovom. Tako je tu kreatura naziva Lambent Berzerker koji će moći izdržati čak i direktan pogodak iz famoznog Hammer of Dawna. Baš kao i opaki, ali slijepi Locust Berzerker, tako će i njegov mlađi brat Lambent na vas bezglavo jurišati što ga uz njegovu veliku snagu čini jednim od najrespektabilnijih protivnika u dosadašnjem serijalu.

Osim izvrsnog singleplayer moda, igrin jak adut je i njegova multiplayer komponenta. Najpopularniji multiplayer mod u dvojci je zasigurno bio tzv. Horde mode koji je očito pogodio pravu žicu većini ljubitelja mrežnog napucavanja. U trojci su programeri na neki način uzeli originalnu ideju te je okrenuli naglavačke da bi dobili Beast mode. U njemu nećete uskočiti u čizme COG-a, već ćete uskočiti u kožu Locusta. Igra će nagrađivati igrača za njihovu vještinu u samoj borbi te zbog toga možemo reći kako igra u sebi sadrži i neke rudimentarne RPG elemente. Kako će broj vaših killova rasti, skupljat ćete tokene kojima ćete moći nadograđivati vašu klasu. Slično kao i u Horde modu, horde računalno kontroliranih ljudi nadirat će k vama s vrlo očitom namjerom, a na vam je da se kao ekipa uspješno obranite kako biste preživjeli. Također treba naglasiti kako će online multiplayer raditi na dedicated serverima.

Zanimljivo je da će se radnja na planetu Sera odvijati tijekom ljeta, pa će izgled vojnika biti nešto drukčiji, s nešto tanjim i manjim brojem štitova po sebi. Kako će i hoće li to utjecati na sam gameplay, nije poznato. Dizajn samih levela nije drastično promijenjen u odnosu na prethodnike, tako da i ovog puta možete očekivati više manje iste tonove s ponešto više boja i varijacija. Gears of War 3 pokretat će unaprijeđeni engine Unreal 3, što garantira vrhunski vizualni doživljaj te se da naslutiti kako nas očekuje najbolja grafika ikad viđena na Xbox360. Audiokvaliteta je također na visokoj razini, što samo potvrđuje da se tu radi o vrhunskoj produkciji.

Da zaključimo. Prvi Gears of War je bio revolucionaran. Drugi je uspješno nadmašio prethodnika u gotov svakom pogledu što nije bio jednostavan zadatak, a kako bi trojka nadmašila sve navedeno, ekipa iz Epic Gamesa mora stvarno dobro zavrnuti rukave i upregnuti sve sive stanice kako bi ostvarila ono što je najavila. U sve to moći ćemo se uvjeriti vrlo brzo jer bi se Gears of War 3 trebao pojaviti 20. rujna ove godine i to kao ekskluziva za Xbox 360

Gears of War 3 gameplay demo

Gears of War 3 multiplayer gameplay