Povodom projekta 'Sunčana strana dlana' Udruge za sindrom Down Zagreb te udruge Medijska Tvornica koja se pretkraj prošle godine humanitarnom akcijom pod nazivom 'Vidite li i vi stakleni strop' zauzela za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi, snimljen je i u medije pušten spot grupe Teška Industrija za istoimenu pjesmu, a u njemu su protagonisti djeca s Downovim sindromom
'Sunčana strana dlana' je glazbeno-filmski projekt čija je svrha educirati, informirati te senzibilizirati javnost o sindromu Down, predrasudama, preprekama i poteškoćama s kojima se svakodnevno susreću obitelji čiji član je dijete/osoba s tim sindromom.
Ovaj inovativni projekt slavi obilježavanje Međunarodnog dana za sindrom Down (21. ožujka), a s ciljem prikupljanja sredstava za financiranje Udruge za sindrom Down Zagreb koja brine o 120 štićenika. Tim povodom, tijekom ožujka organizirat će se razna događanja koja će kulminirati projekcijom dokumentarnog filma 'Can't bring us Down' i koncertom u kazalištu Kerempuh u ponedjeljak, 19. ožujka. Na koncertu će nastupiti brojni hrvatski glazbenici: Colonia, Luka Nižetić, Natali Dizdar, Teška Industrija, Aerodrom, Ivana Kindl i Sandi.
Također, u toku ožujka, u sklopu akcije održat će se još tri događaja:
10. 3. i 17. 3 – štandovi u Avenue mallu (prodaja ulaznica, majica te sitnica koje su Downići radili)
16. 3 – celebrity buvljak u Arena centru
21. 3 – prodajna izložba Lupino&Propadalo u Europskom domu