ISTRAŽIVANJE

Građani Holdingu dali ocjenu 3,49, ceste su im slaba točka

30.01.2013 u 18:53

Bionic
Reading

Ukupnom ocjenom 3,49 građani grada Zagreba ocijenili su usluge i rad Zagrebačkog holdinga u anketi koju je ta tvrtka provela u svom Centru za korisnike u razdoblju od 1. do 15. prosinca 2012. na uzorku od 1048 ispitanika

'Ovi rezultati pokazuju da se naš trud isplatio, a ujedno nas motiviraju da budemo još bolji. Zadovoljstvo korisnika ispitano je u tri kategorije: komunalne, prometne usluge i kvaliteta usluga. Kvaliteta usluga dobila je vrlo dobru ocjenu, odnosno 3,77, dok su komunalne usluge ocijenjene s 3,47, a prometne usluge s 3,24', rekao je Ivo Čović, predsjednik ZGH.

Premda su anketu proveli djelatnici ZGH, pa je samim tim upitna njena vjerodostojnost, u gradskom komunalnom divu ističu kako ne znaju bi li anketa bila vjerodostojnija da ju je radila neka kuća koja se bavi tim poslom, ali znaju da bi njeno provođenje sigurno bilo skuplje.

'Da smo dali da anketu napravi neka agencija umjesto nas, to bismo platili sto tisuća kuna koje smo na ovaj način uštedjeli. Anketu ranije nismo provodili jer nismo imali Centar za korisnike, ali u budućnosti ćemo to raditi svakih šest mjeseci', kazao je Dušan Viro, glasnogovornik ZGH.

Holdingova anketa prikazuje zadovoljstvo korisnika


U provedenoj anketi ispitanicima je ponuđeno 31 pitanje i skala ocjena od jedan do pet, a najveće zadovoljstvo građani su iskazali u opskrbi plinom i vodom, dok su najmanje zadovoljstvo iskazali u dostupnosti i broju parkirnih mjesta u gradu te u održavanju i obnavljanju cesta.

Sasvim očekivano, Holdig svoje korisnike u 31 pitanju nije pitao što misle o cijeni njihovih usluga ili o omjeru cijene i usluge, jer onda bi nedvojbeno konačna ocjena bila puno niža.