projekt od 130 milijuna eura

Gradit će se treći trak na dionici autoceste Zagreb - Karlovac?

29.07.2019 u 07:35

Bionic
Reading

Tvrtki Autocesta Rijeka-Zagreb (ARZ) koncesija za upravljanje istoimenom autocestom, Krčkim mostom i autocestom Rijeka-Rupa istječe 1. ožujka 2031., no zbog moguće gradnje trećeg traka na dionici od Zagreba do Karlovca, u ARZ-u planiraju pokrenuti inicijativu za produljenje tog koncesijskog razdoblja

Trenutačno se izrađuje Studija izvodljivosti prilagodbe infrastrukture na relaciji Zagreb – Karlovac, a taj se projekt, vrijedan 808 tisuća kuna, u 85-postotnom iznosu sufinancira iz fondova Europske unije. Studija bi trebala biti gotova početkom iduće godine i dat će konačan odgovor na pitanje hoće li se ići u gradnju trećeg traka ili ne. Kako su nam kazali u ARZ-u, jedan od argumenata za njegovu gradnju je velik promet na toj dionici. Prosječni godišnji dnevni promet (PGDP) iznosi 36.084 vozila, a prosječni ljetni (PLDP) čak 62.518 vozila, piše Večernji list.

I dalje je vrlo gust promet na svim važnijim cestovnim pravcima u smjeru mora te povremeno u smjeru unutrašnjosti
  • I dalje je vrlo gust promet na svim važnijim cestovnim pravcima u smjeru mora te povremeno u smjeru unutrašnjosti
  • I dalje je vrlo gust promet na svim važnijim cestovnim pravcima u smjeru mora te povremeno u smjeru unutrašnjosti
  • I dalje je vrlo gust promet na svim važnijim cestovnim pravcima u smjeru mora te povremeno u smjeru unutrašnjosti
  • I dalje je vrlo gust promet na svim važnijim cestovnim pravcima u smjeru mora te povremeno u smjeru unutrašnjosti
  • I dalje je vrlo gust promet na svim važnijim cestovnim pravcima u smjeru mora te povremeno u smjeru unutrašnjosti
    +22
Prometne gužve očekuju se na svim autocestama Izvor: Cropix / Autor: Goran Sebelic / CROPIX

Procijenjena vrijednost investicije u treći trak je 130 milijuna eura, no točan iznos će se, navode u ARZ-u, znati kad studija bude završena. Pri tome projekt proširenja kapaciteta dionice Zagreb – Karlovac planiraju prijaviti za sufinanciranje iz fondova EU. A o vrijednosti tog ulaganja, kao i drugih koje planiraju u ARZ-u, kao i njihovom povratu, ovisilo bi i to na koji rok bi se išlo s produljenjem koncesije.