Hrvatske autoceste platile su Konstruktoru 18,9 milijuna kuna namijenjenih gradnji prijelaza za životinje na autocesti Dugopolje – Ravča koji ta splitska građevinska tvrtka nije sagradila
Prema dokumentaciji u vezi s tim nikad sagrađenim prijelazom za životinje nazvanim Široki vrh, njegova gradnja je trebala stajati 26,2 milijuna kuna, piše Večernji list
No u jesen 2006. godine Konstruktor je uputio HAC-u zahtjev da se taj umjetni tunel ne gradi i da se umjesto njega sagradi zamjenska cesta za lokalno stanovništvo. Gradnja te zamjenske cesta, prema priloženom troškovniku, stajala je 4,8 milijuna kuna.
No, HAC pri tome nije uštedio gotovo 22 milijuna kuna, odnosno razliku od 26 milijuna kuna, koliko je trebao stajati prilaz i tih 4,8 milijuna kuna za zamjensku cestu.
Naime, Konstruktor je od HAC-a naplatio još 6,9 milijuna kuna za troškove radova prije odluke o izmjeni projekta te još čak 7,3 mil. kuna kao nagradu što je HAC-u uštedio oko 15 milijuna kuna ne sagradivši prijelaz Široki vrh!
Stručnjaci iz cestogradnje objašnjavaju da se Konstruktoru nije smjela isplatiti nagrada za uštedu jer nje nije niti bilo jer prijelaz nije niti sagrađen.
Isto je tako sporan i sam način izmjene projekta u slučaju prijelaza Široki vrh. Za izmjene je, naime, potrebno realno objašnjenje, no u prepisci Konstruktora i HAC-a njega nema. Naime, u Konstruktoru su objasnili da je zamjenska cesta alternativa za prijelaz životinja, što je apsurdno jer se prijelazi za životinje grade zbog divljih životinja koje obitavaju na tom području. Stoga je apsurdno da će se vuk koristi lokalnom cestom kako bi prešao s jedne na drugu stranu autoceste.
No sve navedeno ipak je odobrila uprava HAC-a, a prije toga nadzorni inženjeri. A stručni nadzor na dionici Dugopolje – Ravča kao i na gotovo svim gradilištima autocesta obavljao je IGH. Inženjer instituta koji vodi Jure Radić odobrio je primjerice i dodatne radove za opremanje dvaju javnih WC-a na odmorištu Mosor čija je cijena narasla sa 570.000 kuna na 3,5 milijuna kuna