Veliki plakati s porukom '20 godina za bolju Hrvatsku' dali su naslutiti da je HNS započeo svoju utrku i prije službenog početka predizborne kampanje. Lukavo je iskorištena 20-godišnjica stranke za početak kampanje, ali i vizualni redizajn. HNS će odsad biti u znaku – narančaste
Iako i veće stranke od HNS-a nisu obljepljivale grad plakatima povodom svojih okruglih godišnjica i konvencija, glasnogovornik HNS-a Igor Kolman rekao nam je da njihovi plakati nemaju veze sa skorašnjim početkom predizborne kampanje, no priznaje da se 'to zgodno poklopilo'.
Predsjednik narodnjaka Radimir Čačić na pitanje otvara li na mala vrata predizbornu kampanju, kaže: 'Mi na sva vrata otvaramo kampanju, nije to pucanj na startu, ali počinje…'
Nakon što je narančasta boja obilježila predsjedničku kampanju Vesne Pusić, iskušani recept narodnjaci su odlučili prenijeti na cijeli vizualni identitet stranke. 'U sklopu proslave 20. godišnjice uvodimo narančastu boju kao boju stranke. To je topla i optimistična boja koja u sivo-crnom trenutku u kojem je Hrvatska daje optimizam i otvara nadu', poetično nam je objasnio Kolman.
Čačić kaže da on nije ni znao da su tiskali plakate dok ih nije vidio u gradu te ističe da je narančasta boja česta kod liberala. 'Nismo baš originalni', priznaje Čačić.
Konvencija i obilježavanje 20. godišnjice stranke održat će se 17. listopada u Hypo centru, a narodnjaci najavljuju i veliku turneju svojih stranačkih stručnjaka po Hrvatskoj, koji će od listopada do proljeća sljedeće godine održavati predavanja. Svaka sličnost s predizbornom kampanjom je slučajna.
Kolman kaže da ne zna koliko će ih plakati koštati. 'Znate da su nam svi troškovi uvijek javni, no još nemamo sve račune, pa vam ne mogu odgovoriti na to pitanje', rekao je glasnogovornik stranke.