Zbog krađe intelektualnog vlasništva, Rikard Frgačić tužio je njemačku zrakoplovnu tvrtku Lufthansu. On traži ogromnu odštetu, jer Lufthansa navodno koristi ime i znak tvrtke koju je on prije više godina registrirao
Kako su u procesu pretvorbe i privatizacije uništeni veliki turistički operateri poput Bemexa i Ina Toursa, Rikard Frgačić je uočio veliku poslovnu šansu u pokretanju novog nacionalnog turoperatora. On je osnivač tvrtke Air Plus, koju je 1996. registrirao i čije je ime i znak dao zaštiti u Hrvatskoj, a godinu dana kasnije i na međunarodnom tržištu.
On je Hrvatsku vidio kao Floridu Europe, no kako nije bilo većeg interesa za njegov poslovni projekt, zamrzava ga i bavi se drugim poslovima u turizmu. Kada se odlučio vratiti tom projektu, nailazi na problem s njemačkom zrakoplovnom kompanijom Lufthansom. 'Prilikom obnove tog imena, odnosno zaštićenog znaka, uočeno je da se tim znakom koristi Lufthansa. Tada smo kontaktirali s njom i tako je sve započelo', kaže Frgačić za Deutsche Welle
Postoje nesumnjivi dokazi da je Lufthansa svoj Air Plus registrirala četiri godine nakon mene, tvrdi Frgačić. 'Ja sam se 2007. kao nositelj i vlasnik tog znaka obratio pismenim putem Lufthansi. Međutim, ona je poslala ponudu za naknadu dosadašnjeg korištenja tog znaka, nelegalnu naravno, od tisuću eura. Taj dopis nije potpisala jedna osoba, nego tri najveće, najznačajnije osobe unutar Lufthanse. Ja sam tu bezumnu ponudu odbio i dao punomoć svom odvjetniku u Njemačkoj, koji je pokrenuo proces za naknadu štete.'
Da nije bilo zlouporabe, ne bi bilo ni ponude, uvjeren je Frgačić.
Postupak je, dakle, u tijeku. Frgačić smatra kako ima pravo na pet posto od godišnjeg prometa Lufthanse Air Plusa u svakoj od zemalja u kojima je tražio zaštitu, ali kaže i kako bi se zadovoljio i s dva do tri posto godišnjeg prometa te tvrtke. A godišnji promet te Lufthansine tvrtke procjenjuje se na milijarde eura.