Svečanim otvorenjem u ponedjeljak je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu otvoren ovogodišnji Case Study Competition, vodeće regionalno studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva koju 13. godinu za redom organizira studentska udruga eStudent
Svečanim otvorenjem u ponedjeljak je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu otvoren ovogodišnji Case Study Competition, vodeće regionalno studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva koju 13. godinu za redom organizira studentska udruga eStudent. Udruga eStudent okuplja preko 300 studenata multidisciplinarnih područja, a povezuje ih proaktivnost, znanje za novim područjima djelovanja i interes za rad i tijekom studija.
Case Study Competition ujedno je i najstarije i najveće regionalno natjecanje eStudenta, a ovogodišnji slogan natjecanja je : 'Posloži svoju budućnost!'.
Svoje poslovne slučajeve predstavilo je jedanaest kompanija, a među njima i Hrvatski Telekom, koji nastavlja tradiciju te i ove godine sudjeluje u ovom projektu.
Poslovni slučaj Hrvatskog Telekoma, pod naslovom 'Kako će izgledati usluge korisničke podrške u budućnosti?', zainteresiranim je studentima predstavio Luka Baranović, direktor Odjela za upravljanje korisničkim iskustvom.
Želja nam je da upravo sami sudionici svojim idejama i prijedlozima kažu kako vide korisničku podršku korisnicima proizvoda i usluga Hrvatskog Telekoma kroz evoluciju telekomunikacijske industrije, kroz konvergenciju s ICT industrijom i industrijom medija.
'Način komunikacije mijenja se iz dana u dan. Kako komuniciramo danas sigurno nećemo komunicirati u budućnosti. Zato pozivamo vas, studente raznih područja, da zajedno s nama, kao ravnopravni partneri osmislite korisničku podršku budućnosti. Pokažite nam kako vi i generacije koje dolaze nakon vas zamišljate savršenu podršku koju vam može pružiti Hrvatski Telekom.' – na predstavljanju HT-a i izazova za ovu godinu istaknuo je Luka Baranović.
Za finaliste smo osigurali i vrijedne nagrade. Uz mogućnost studentske prakse u HT-u, posjeta Business Show Room-u, predstavljanja svog rješenja na 'Znanju četvrtkom' te posjeta HT muzeju uz stručno vodstvo, vjerujemo da će jedna od njih posebno zainteresirati sudionike – organizacija Design Thinking radionice koju će za finaliste organizirati HT-ovi stručnjaci za upravljanje korisničkim iskustvom.
Design Thinking metodologija koristan je alat za rješavanje poslovnih slučajeva i kao metoda za poticanje inovativnosti, a upravo nam je i cilj da kroz spomenutu metodologiju dođemo do novih ideja i rješenja prijavljenih timova.
Ovogodišnje predstavljanje kompanija i njihovih poslovnih slučajeva razlikovalo se od prošlogodišnjih, jer su u uvodnom dijelu prisutni motivacijski govornici, bivši studenti ekonomskog fakulteta a danas uspješni poduzetnici, dodatno zainteresirali i nadahnuli prisutne sudionike za sudjelovanje u ovogodišnjem natjecanju.
Tako je Saša Cvetojević naglasio važnost prakse i angažmana tijekom studija, iskustva koje se tako postiže, uključivanja i u volonterski rad. Važno je da se stječe iskustvo i praksa. 'Izbor je na vama' poručio je Cvetojević prisutnim studentima.
Ida Pandur, i sama sudionica e-studentovog izazova pred 8 godina, prenijela je svoje iskustvo i naglasila da joj je velika pomoć u razvoju njene karijere i zapošljavanja pomoglo upravo članstvo u studentskim udrugama. Njen prvi posao upravo je bio tijekom sudjelovanja u rješavanju jednog poslovnog slučaja za jednu kompaniju. Pozvala je studente da se prijave na CSC, da nauče nešto novo, da se zabave ali i da ozbiljno shvate rješavanje projektnih zadataka te vide ovaj događaj kao mogućnost kick-off za novi posao.
Zadnja govornica ovog inspirativnog dijela programa bila je Martina Marić, prošlogodišnja pobjednica CSC-a, koja je podijelila nekoliko korisnih savjeta budućim natjecateljima. Važno je biti odvažan, prepoznati vrijednost perspektive, važna je sinergija grupe i sve u životu je lekcija – istaknula je Martina.
Na kraju su Matija Krajačić i Iva Kovačić, voditelji CSC-a zahvalili svim prisutnim govornicima i proglasili službeno otvoren ovogodišnji Case Study Competition.