Među brojnim medijskim stručnjacima koji su se okupili na trećem izdanju New Europe Marketa (NEM) je i supruga šefa HDZ-a Ana Šarić Karamarko, direktorica agencije Drimia
Na najvećem okupljanju medijskih profesionalaca koje se od utorka događa u Dubrovniku među sudionicima je i marketinška stručnjakinja te supruga Tomislava Karamarka, Ana Šarić Karamarko
Ona će se u četvrtak naći u ulozi moderatorice panela na temu promjena koje digitalno doba donosi svugdje oko nas pa i u marketingu, a njezini sugovornici bit će Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nova TV Grupe, Maxim Ryabinko, Product Leader za Total Audience Measurement Nielsen Europe, Branka Bajt, direktorica za medijske i digitalne usluge u Hrvatskom telekomu, te Magdalena Malinova, potpredsjednica razvoja poslovanja za regiju Adria TVBeat.
Današnja vlasnica dvije firme, PR agencije Drimia i frizerskog salona Opium, Ana Šarić Karamarko bivša je direktorica marketinga u EPH gdje je ispekla zanat i provela deset godina. Kao što je jednom naglasila klijenti njezine PR agencije uglavnom su stranci, stoga ne čudi što nije htjela propustiti jedan od najvažnijih medijskih događanja u Hrvatskoj na kojem sudjeluju svjetski medijski uglednici.