Osmišljen novi inovativan model zakupa medija u suradnji s RTL televizijom u kojoj medijska investicija direktno ovisi o prodajnim rezultatima
Agencija Media Polis osmislila je za klijenta Hyundai Hrvatska inovativan model zakupa medija u suradnji s RTL televizijom u kojoj medijska investicija direktno ovisi o prodajnim rezultatima.
Ovaj model pokazao se izuzetno uspješnim jer je Hyundai izbio na vodeću tržišnu poziciju po ostvarenim maloprodajnim rezultatima u prvom tromjesečju 2016. godine, s više od 500 prodanih automobila!
O uspjehu inovativnog medijskog modela Bruno Bračun, operativni direktor Media Polis – Inventa grupacije, kaže: 'Hyundai Hrvatska je u nama prepoznao strateškog partnera za integrirane marketinške komunikacije. Ispunjeni komunikacijski i marketinški ciljevi naših klijenata, naša su najveća nagrada.'
Kreativna rješenja i ukupan offline i online nastup kreirana su u agenciji Inventa u skladu s globalnim standardima brenda Hyundai. Poseban naglasak bio je na digitalnoj kampanji putem koje su hrvatskom tržištu predstavljeni modeli Hyundai i20 i Nova Elantra, gdje je dnevno praćenje efikasnosti investicije uz optimizaciju, omogućilo maksimalne efekte kampanje.
Nastup u svim medijima pomno je razrađen pa se Hyundai istaknuo kako na televiziji, tiskanim medijima i internetu, tako i na Auto Showu na kojem je imao jedan od najzapaženijih izložbenih prostora.
Ingrita Zrinušić, izvršna direktorica Invente, zaključuje: 'Sinergijski smo ujedinili offline i online kao i ATL i BTL nastup i rezultati nisu izostali. Kao što se i pokazalo, Hyundai Hrvatska je već nakon nekoliko mjeseci prisustva na našem tržištu i suradnje s našom grupacijom počeo ubirati plodove svog rada.'