Istrage koje provodi povjerenstvo MORH-a o zrakoplovnim nesrećama helikoptera Kiowa Warrior i zrakoplova ZLIN 403 u kojima su krajem siječnja i početkom svibnja ove godine živote izgubila četvorica hrvatskih pilota još nisu dovršene, no u završnim su fazama, piše u ponedjeljak Večernji list
U padu helikoptera u more u Zlarinskom kanalu 27. siječnja kod Zablaća pokraj Šibenika smrtno su stradali bojnik Marin Klarin i natporučnik Tomislav Baturina, a samo nešto više od tri mjeseca kasnije, 7. svibnja ove godine, u nesreći vojnog školskog zrakoplova kod Biljana Donjih nedaleko od Benkovca poginuli su pilot HRZ-a natporučnik Marko Novković te polaznik letačke selekcijske obuke poručnik Luka Jagatić.
Nakon druge tragedije ove godine ostavku je, podsjetimo, podnio tadašnji ministar obrane Damir Krstičević, iz čijeg su Ministarstva samo tjedan dana prije toga promijenili pravilnik o osiguranju pilota. Tako su, kako nam je potvrđeno iz Ministarstva, hrvatski piloti stradali u Zlarinskom kanalu bili osigurani na 100.000 kuna, a nakon te tragedije, odnosno od 1. svibnja, piloti su osigurani na po milijun kuna.
O uzrocima tragedija nagađalo se već prvih dana nakon što su se dogodile. Govorilo se da je helikopter navodno letio tik iznad mora prije tragedije, a u drugom slučaju da je avion uoči nesreće izvodio težak manevar poniranja ili da mu je otkazao motor.
Iz MORH-a se na pitanje Večernjeg lista o tim navodima nisu izjašnjavali, no ustvrdili su da su istrage u završnoj fazi.