Među sivilom, rezigniranosti i bespomoćnosti hrvatskog gospodarstva koje lipše na sve četiri, neki se pokušavaju ipak domisliti načinima kako preokrenuti tu naizgled bezizlaznu situaciju. Radi se o projektima smanjivanja nezaposlenost u RH, i to poticanjem samozapošljavanja mladih, obrazovanih i nezaposlenih kroz StartupWeekend Zagreb program
Što je to StartupWeekend Zagreb, objasnili su domaćini konferencije za medije koju je na Jordanovcu ugostila Zagrebačka škola ekonomije i managementa. Tu su ulogu preuzeli dr. sc. Đuro Njavro, mr.sc. Tina Lee Odinsky Zec te asistent u školi na Jordanovcu Milan Belojević. Inicijativi zagrebačke škole ekonomije i managmenta, koja se priključila najnovijem svjetskom trendu organiziranja startupova u njihovom pokušaju suzbijanja zahuktale nezaposlenosti, podršku su odlučile dati i Hrvatska banka za obnovu i razvitak, kao i oni koji bi se najviše trebali zauzeti za to – Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZZ).
StartupWeekendi okupljaju programere, dizajnere, marketinške stručnjake, stručnjake iz poslovnog svijeta, područja prava, inženjerstva i drugih važnih grana privrede. Događaj je osmišljen tako da promovira poduzetnički duh, motivira mlade i nezaposlene da kroz inicijativu pokretanja vlastitog posla pridonesu zajednici na lokalnoj i na državnoj razini.
StartupWeekendi pomažu hrvatskom gospodarstvu i poduzetnicima, a najviše mladima, obrazovanima i nezaposlenima. 'Cilj ovog događaja je kolaborativni rad na razvoju poduzetničkih projekata i ideja, kao i poticanje poduzetničke kulture u Hrvatskoj. Poduzetništvo i startupi prepoznati su kao atraktivne mogućnosti izvora prihoda za svakog pojedinca tim više što će zagrebački događaj obogatiti i vrijedan projekt poticanja samozapošljavanja mladih, obrazovanih i nezaposlenih', rekli su dr. sc. Đuro Njavro i mr. Tina Lee Odinsky Zec.
Ova hrvatska inačica popularnog svjetskog poduzetničkog fenomena, nakon iznimnog odaziva na prvi Statup Weekend Zagreb i sjajnog odaziva u javnosti, ponovno će u 54-satnom inovativnom 'brainstormingu' stvoriti poslovnu ideju, razviti je uz pomoć stručnih mentora te je predstaviti članovima žirija i osvajati vrijedne nagrade.
'Glasuje se za najbolje ideje te se zatim formiraju timovi koji rade na razvoju poslovnih planova koji proizlaze iz tih ideja. Svaki tim je popraćen savjetima i podrškom mentora, koji dolaze iz svih relevantnih djelatnosti: od dizajnera do pravnika, marketinških stručnjaka do već afirmiranih poduzetnika. Najbolji poslovni plan osvaja glavnu nagradu: medijsku kampanju u Večernjem listu! Naposljetku, oni koji ne osvoje neku vrijednu nagradu, također mogu otići sa svog događaja zadovoljni što će imati poslovni plan koji mogu staviti u primjenu već idućeg dana', pojasnio je asistent ZŠEM-a Milan Bjelojević.
Sljedeći StartupWeekend dogodit će se 16. studenog. Za prijavu sudjelovanja na Startup Weekendu Zagreb posjetite zagreb.startupweekend.org