Izbornom stožeru Ive Josipovića pridružio se i Krešimir Macan, jedan od vodećih stručnjaka za političku komunikaciju, ujedno šef agencije za odnose s javnošću Manjgura. Macan je za tportal potvrdio da će biti savjetnik za kampanju
'Sklopio sam ugovor s izbornim stožerom i radim od listopada do kraja kampanje. Zadovoljan što sam dio tog tima', kazao nam je Macan. Što će konkretno raditi, nije želio precizirati. Ne otkriva ni iznos honorara koji će primiti od Josipovića koji u kampanji smije potrošiti osam milijuna kuna.
No ako je suditi prema financijskom izvješću Hrvatskih laburista kojima je Macan radio kampanju na izborima za Europski parlament, Josipović će njegove usluge platiti oko 150 tisuća kuna. Iako mu nije radio prošlu kampanju, Macana se s Josipovićem indirektno moglo povezati preko stranice predsjednicki-izbori.hr koja je djelovala i tijekom prošlih predsjedničkih izbora, a koja je nedavno reaktivirana.
Tportal je doznao i kako je hosting te stranice registriran na agenciju Manjgura. Nakon našeg zanimanja tko se krije iza stranice ubrzo je kao glavni urednik naveden poznati novinar Drago Pilsel, član tima Ive Josipovića u prošloj kampanji.
Macan je bio komunikacijski guru i Željka Keruma na lokalnim izborima 2009., kada je Kerum od političkog autsajdera postao splitski gradonačelnik. Manje su uspješni bili na posljednjim izborima za Europski parlament Hrvatski Laburisti kojima je Macan također krojio kampanju.
Radio je ranije i za IDS, a na nedavnim izborima u BiH angažirao ga je SDP BiH. Spominjalo ga se i u kontekstu kampanje Nadana Vidoševića na prošlim predsjedničkim izborima, no Macan je to demantirao, objašnjavajući da je za Vidoševića radio krizno komuniciranje, a ne kampanju
Kompletan sastav tima s kojim Ivo Josipović misli osigurati još jedan mandat polako izlazi na vidjelo. Glavnu riječ imat će aktualna Josipovićeva savjetnica Tamara Obradović Mazal. Glasnogovornica kampanje nekadašnja je novinarka Večernjeg lista Mladenka Šarić. Za operativne poslove bit će zadužena Željka Antunović, nekoć visokopozicionirana SDP-ovka i bivša ministrica obrane.
Prema neslužbenim informacijama, Josipović pregovara s marketinškom agencijom Bruketa i Žinić koja je odradila marketinški dio kampanje za Josipovića i prije pet godina, no konkretnu informaciju o njezinu angažmanu nismo dobili.
Šarić s konkretnim imenima ne želi izlaziti u javnost. Sve će biti poznato, kaže, kada predsjednik predstavi službeno svoj tim, a to će biti kada službeno počne kampanja, tj. nakon raspisivanja izbora.