Unfollow by Jasno i Glasno

Kako otvoriti stranicu za tvrtku na LinkedInu

16.04.2013 u 12:14

Bionic
Reading

LinkedIn je vodeća društvena mreža za posao i poslovne ljude, pa je otvaranje korporativne stranice na njoj sasvim logična stvar

Međutim, moramo primijetiti da je na našim prostorima još uvijek relativno malo tvrtki na ovom društvenom servisu, barem ako povučemo usporedbu sa sveprisutnim Facebookom. Ali, to vas ne treba obeshrabriti da otvorite LinkedIn stranicu za svoju tvrtku, a mi vam donosimo nekoliko uputa koje će vam olakšati cijeli postupak.

1.Prvo i najvažnije, da biste mogli kreirati poslovnu stranicu na Linkedinu, morate imati osobni profil na toj društvnoj mreži, a unutar njega navedenu e-mail adresu s domenom kompanije u kojoj radite, npr. ime.prezime@imetvrtke.hr. Službenu e-mail adresu dodajete u postavkama osobnog profila (Settings), ali nije nužno da ona bude primarna, tj. vaša privatna e-mail adresa u profilu može ostati kao glavna.

2.Kliknite na 'Companies' u izborniku početne stranice, a zatim na 'Add a Company'. Pojavit će se prazna polja u koja upisujete ime kompanije i svoju poslovnu e-mail adresu. Potrebno je i označiti kvadratić ispod polja čime potvrđujete da ste predstavnik kompanije i da imate pravo u njeno ime kreirati stranicu.

3.Ako ste tek unijeli svoju službenu e-mail adresu u osobni profil, LinkedIn će vam poslati mail s molbom da potvrdite da je uistinu riječ o vašoj adresi. Slijedite upute u mailu.

4.Nakon što ste potvrdili e-mail adresu slijedi popunjavanje podataka o vašoj kompanji. U karticu 'Overview' unosite opširniji opis kompanije i njenih djelatnosti, dodajete administratore stranice (morate obavezno biti povezani s njima na LinkedInu), adresu, veličinu kompanije, logotip, naslovnu sliku stranice... Za naslovnu sliku odaberite onu koja će najbolje prezentirati vaš biznis, ali nije naodmet da bude vizualno upečatljiva i privlačna.

5.Svakako je preporučljivo da popunite i karticu 'Product & Services', koja vam omogućuje tekstualno i vizualno predstavljanje vlastitih proizvoda i usluga. Nakon što unesete podatke o svojim proizvodima, korisnici LinkedIna im mogu davati preporuke. Ne treba posebno naglašavati kako to može poslužiti kao dobra i besplatna reklama za vaš biznis.

6.Kreiranjem stranice na LinkedInu dobivate uvid u statistiku i analitiku o stranici, a moguće je i oglašavati slobodna radna mjesta (doduše, uz plaćanje), što je ipak nešto za čime će prije posegnuti velike kompanije.

7.Vijest da ste kreirali stranicu na LinkedInu objavite na svojoj službenoj web stranici ili blogu, ali i na drugim društvenim mrežama na kojima ste prisutni. Zamolite kolege tj. zaposlenike da ažuriraju svoje osobne profile na LinkedInu i povežu ih sa kreiranom stranicom. Naime, kod opcije naziva tvrtke u kojoj rade sada mogu izabrati samu stranicu, nakon čega će na njoj biti izlistani kao zaposlenici kompanije.

8.Ugradite 'Follow Company" gumb na vašu službenu web stranicu, čime ćete jednim klikom omogućiti posjetiteljima da postanu vaši pratitelji na LinkedInu.

9.Kreirali ste stranicu na LinkedInu, ispunili je svim bitnim podacima i pitanje je što sada? Vaš posao nije nikako gotov. Osvježavajte redovito stranicu sa zanimljivim sadržajem, koji će biti vezan uz vaš posao i sektor u kojem djelujete. Izbjegavajte pritom samohvalu i sadržaj koji isključivo govori o vašoj kompaniji. Također, nemojte zaboraviti ažurirati na stranici sve promjene koje su se u vezi kompanije u međuvremenu dogodile. Razmislite mogu li vam biti od koristi i napredne opcije koje se plaćaju.

Za sva dodatna pitanja i eventualne probleme proučite FAQ o poslovnim stranicama na Linkedinu. Savjetujemo vam da pročitate i LinkedInovu malu e-knjigu o stranicama za kompanije.

Pogledajte i Linkedinovu prezentaciju s korisnim savjetima za kompanije na LinkedInu.