Novi, skuplji cjenik ZET-ovih karata, koji se počeo primjenjivati početkom ožujka, napunio je, kako se čini, i iznad očekivanja blagajnu tog najvećeg gradskog gubitaša. Posebice kada čak četvrtina prihoda ZET-a dolazi od prodaje karata, piše Večernji list
Od početka primjene novih cijena zabilježen je, prema prvim računicama ZET-a, rast prihoda za trideset posto, a razlog za zadovoljno trljanje ruku polučio je i učinak žešćih kontrola putnika. Uzme li se u obzir kako gotovo 45 posto građana ne kupuje kartu u tramvajima i autobusima, ne začuđuje podatak da je na mjesečnoj razini broj ispisanih kazni skočio s 2900 u veljači na 3500 u ožujku u ukupnom iznosu od 700 tisuća kuna, navodi Večernjak
No ujedno iz ZET-a pojašnjavaju kako je dosad naplaćena polovica njih.
'Građani su postali svjesniji nužnosti kupovanja putne karte odnosno činjenice kako se usluga prijevoza mora plaćati kao i svaka druga. Mogu potvrditi porast naših prihoda za oko 30 posto, no još uvijek riječ je o kratkom obračunskom razdoblju da bismo mogli iznositi i detaljnije analize učinka na naše poslovanje', pojasnio je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić, ističući kako nije cilj kažnjavati i sankcionirati putnike, nego naviknuti putnike da kupuju karte.
Najmanje su se, očekivano, s obzirom da su najskuplje, prodavale karte u vozilima, dok je najviše rasla prodaja e-vrijednosnih karata, i to za 28 posto više nego u veljači. Ukupno gledajući, u ZET-u su prodali 26,9 posto više karata nego u veljači, no o konkretnim brojkama, upozorava glasnogovornik Jurić, još je rano govoriti.
Planirana zarada od 100 do 150 milijuna kuna od povećanja cijena karata ZET-a svakako se s radošću iščekuje u Holdingu, no nema jamstva da će se punjenje blagajne predviđenim tempom i obistiniti, procijenio je i Ivo Čović, predsjednik Zagrebačkog holdinga.