ZET je potvrdio da je njegova kontrolorka 8. studenog u tramvaju linije 5 ošamarila putnika mlađe životne dobi.
''Oštro osuđujemo bilo kakvo odstupanje naših djelatnika od predviđenih profesionalnih i etičkih normi, a posebice ovakvo ponašanje prema putniku koje nema opravdanja neovisno o okolnostima. Putnik koji je napadnut jučer je došao u ZET, predočio je snimku događaj te su mu djelatnici uputili ispriku u ime tvrtke i naveli kako će poduzeti sve korake kako bi se sankcioniralo ponašanje djelatnice. ZET je također kontaktirao i njegove roditelje te ovim putem još jednom upućujemo ispriku zbog ovog nemilog događaja koji nas je neugodno iznenadio. ZET je promptno pokrenuo stegovni postupak koji može završiti i mjerom izvanrednog otkazivanja ugovora o radu, jer je riječ o teškoj povredi radne obveze.
Ističemo kako su djelatnici ZET-a sukladno pravilnicima, kao i načelima tvrtke, obvezni profesionalno i uljudno se ophoditi prema putnicima. ZET ima nultu stopu toleranciju prema bilo kakvom obliku nasilja, tim više što su i naši djelatnici često žrtve verbalnog ili fizičkog nasilja. Stoga, kao odgovoran poslodavac poduzet ćemo sve mjere kako bi se ovakvo ponašanje najoštrije sankcioniralo te kako bi se slične situacije ubuduće izbjegle'', navodi se u priopćenju ZET-a kojeg su poslali u 24 sata koji je obavio snimku nemilog događaja.