Nakon pet godina radovi na tunelu Sv.Ilija privode se kraju. Trenutno se najveći radovi obavljaju s južne strane Biokova gdje se radi na pristupnoj cesti, rotoru i podvožnjaku. Kada sve bude gotovo Sv.Ilija, koji će spojiti Makarsko primorje sa Zabiokovljem, odnosno autocestom A1, biti će četvrti najduži tunel u državi (4,2 kilometra), a na pristupne ceste s južne i sjeverne strane otpada još toliko. Radovi na pristupnim cestama trebali bi gotovi do 30. travnja, a najveći problem sada predstavljaju nesavjesni vozači koji se ne pridržavaju ograničenja i voze i do 100 km na sat.
'Djelatnici Hidroelektre rade od jutra do mraka, dok Georadovi radnici na iskopima rade u tri smjene. Radovi bi sigurno išli još brže da vozači ne ometaju naše radnike u radu. Naime, na mjestu gdje na magistrali počinju radovi postavljen je prometni znak koji vozače upozorava da je ograničenje brzine 40 kilometara na sat. No, ove odredbene drži se gotovo nijedan vozač, pa se na cestu ulijeće brzinom od oko 80 kilometara na sat, kazao je Sebastian Jurić, glavni inženjer tvrtke Hidroelektre niskogradnja Jurić dodavši da bi se prema na ja vama promet trebao odvijati jednosmjerno, no i dalje se prometuje dvosmjerno što također usporava radove.
Osim toga, radnici se svakodnevno suočavaju s veliki problemima u samom tunelu gdje je promet zabranjen osobnim vozilima, piše Makarska kronika
Iako radovi u tunelu i sjevernoj pristupnoj cesti nisu završeni, većina stanovnika Zabiokovlja da je si zapravo voziti tunelom koji je u jutarnjim satima otvoren samo kako bi djelatnici nesmetano mogli obavljati svoj posao.
'Međutim, unatoč upozorenjima, vozači i dalje ugrožavaju sigurnost naših djelatnika koji radove vrše u rupama i šahtama u tunelu, a koji se zbog ne osvijetljenosti slabo vide pa postoji mogućnost da netko od radnika izgubi glavu jer se tunelom vozi i do 100 km na sat, kaže Jurić koji dodaje da su nedozvoljenim prometovanjem ugroženi i vozači koji automobilima upadaju u rupe kolnika u tunelu tako da su dosad zabilježene tri lakše prometne nesreće.
'Najgore od svega je što vozači i nakon završetka radnog vremena kada su rampe zatvorene, opet nelegalno prolaze kroz tunel i to na način da obijaju lokote na rampama i prijete čuvarima.
U posljednjih šest mjeseci koliko boravim na gradilištu, ne mogu pobrojati koliko sam lokota promijenio', kazao je Jurić dodavši da su radnicima od velike pomoći službenici PP-a Makarska koji odmah dođu čim ih se nazove pa uvedu red u prometovanje, odnosno zabranjuju vozačima prolazak kroz tunel i osiguravaju gradilište jer su vozači već iščupali sve prometne znakove upozorenja.