ŠIRENJE ZONA PARKINGA

Ljudi, čuvajte novčanike!

11.04.2014 u 14:33

Bionic
Reading

Koliko će i hoće li Zagrebparking manje uprihodovati zbog smanjenja cijena parkinga? Što će se dogoditi kada od 1. svibnja naplata zaživi u cijelom gradu, odnosno kada se uvedu četvrta i peta zona? Koliki se prihodi očekuju tada? Hoće li za taj posao trebati više ljudi i koliko, koji je smisao bio povećanja broja ulica za naplatu u već postojećim zonama, kad u nekima od njih za tim nema potrebe jer se radi o čistim stambenim blokovima, pitanja su na koja u Gradu Zagrebu nema odgovora

Možda bi ih i bilo da su na njih mogli prije dva dana odgovoriti oni kojima su bila postavljena - Ana Preost, direktorica Zagrebparkinga i Slobodan Ljubičić. Umjesto njih, po običaju, na konferenciji za medije riječ je uzeo gradonačelnik Milan Bandić koji je odbio odgovoriti kazavši kako će se sve znati za mjesec dana.
Unatoč tome što Bandić trubi da se 'sinergijom svi nadležnih' došlo do smanjenja cijena, proširenja naplate u postojećim zonama i najave uvođenja naplate u cijelom gradu, iz neodgovaranja na navedena pitanja nameće se jednostavan zaključak – sve je prebijeno preko koljena. Jer da odgovori postoje, bili bi i dani.

No nema sumnje da u trenutku kada se uvede četvrta i peta zona ZG parking će ponovno biti u plusu, jer tko poznaje Ljubičića, zna da kod njega dva i dva nisu četiri, nego pet ili, kako je to duhovito ustvrdio kolega Sanjin Španović s Jabuke TV kada je u ponedjeljak šef Holdinga stigao na presicu: 'Ljudi, čuvajte novčanike stigao je Kikaš.'

I dok prometni stručnjaci upozoravaju da sve učinjeno nije dobro, a vijećnici iz gradskih četvrti u kojima se naplata proširila (detaljan popis ulica možete pronaći ovdje) navode da im je prijedlog poslan u petak popodne s napomenom da odgovore do ponedjeljka u 10 sati, bez da se provela suvisla rasprava, a iz nekih drugih četvrti upozoravaju da su oni protiv naplate, Bandić gura 'sinergijsku' ideju koja u konačnici ima samo jedan cilj – deranje građana dok god se to može.

Jer koja je svrha uvođenja naplate, primjerice na istočnom dijelu Kruga, u kojima su čisti stambeni blokovi i privatne kuće i oko kojih nema ni poslovnih građevina niti se nalaze u oko važnih institucija, nego punjenje gradske blagajne.

Često se Bandić poziva na Beč, spominje ga kao uzor Zagrebu kad mu paše, ali u slučaju parkiranja, u njemu nije našao uzor. Naime, ni u Beču se parking ne naplaćuje u cijelom gradu.

Pod krinkom pojeftinjenja i uvođenja reda, Bandić zapravo uvodi dijelu građana još jedan namet. A kad ponestane mogućnosti za širenje? Eh, onda bi na red mogli doći motociklisti, biciklisti… Ili će on tada već biti 'gradonačelnik Hrvatske' pa će cijela država biti parkirna zona oko šoping-centara i bit će posla barem za kontrolore kad se već ne mogu dovesti oni koji bi nešto proizvodili.