Ministar turizma Darko Lorencin u Splitu je najavio početak ofenzive na britansko tržište, prvom prezentacijom projekta 'Hrvatska 365' idućeg tjedna u Londonu. Turisti iz Velike Britanije lani su na Jadranu ostvarili dva milijuna noćenja, a ove godine brojke će vjerojatno porasti za desetak posto - no to je još uvijek daleko od predratnih 4,5 milijuna noćenja
'To je izuzetno rastuće tržište koje nam je posebno zanimljivo i u svim našim strateškim dokumentima zauzima primat. Važno je da ondje nema jačih sezonalnosti u godišnjim odmorima pa su potencijali i mogućnosti ogromni', kazao je Lorencin nakon što je u hotelu Lav otvorio trodnevnu godišnju konvenciju The Travel Network Group (TTNG), najvećeg neovisnog putničkog udruženja u Velikoj Britaniji koje okuplja više od 800 nezavisnih putničkih agencija.
Lorencin je u Splitu izjavio da od ovogodišnje turističke sezone očekuje rast prihoda za dva do tri posto. Dolasci i noćenja u rujnu zasad još nisu zbrojeni, ali on tvrdi da su 'naznake dobre, pogotovo za prvih petnaest dana'.
'Sad gledamo kako dodatno ojačati srpanj i ostale mjesece u kojima intenzitet nije tako jak. Krećemo s prezentacijama na točno određenim tržištima i s točno određenim proizvodima, i to za točno određene destinacije', kazao je.
Zajedno s gradonačelnikom Ivom Baldasarom, Lorencin je prethodno obišao zgradu Splitskih toplica u Marmontovoj ulici, u strogom centru grada, u kojoj splitska bolnica želi otvoriti prvu 'turističku ambulantu'. Baldasar je najavio da će KBC Split uskoro izraditi elaborat za koji će potom zatražiti pomoć u ministarstvima.