Prema novim europskim propisima, svoju neispravnu robu građani će najprije morati dati trgovcu na servis
Za potrošače stižu nove loše vijesti. Od sljedeće godine prema novoj europskoj direktivi, u slučaju kupovine robe s greškom, zamjena i povrat novca padaju u drugi plan jer sve najprije mora ići na servis, donosi RTL.
Građani ovom novošću i nisu pretjerano zadovoljni jer očekuju spore servise zbog kojih će duže vremena ostati bez uređaja koji bi im svakodnevno trebao u kućanstvu.
Frižideri, perilice rublja, televizori uređaji su bez kojih je teško zamisliti neko kućanstvo, a onima koji žive u njima pravi problem nastaje kad se nešto pokvari. Najgore je kad do kvara dođe netom nakon kupovine. Prema novim europskim propisima, svoju neispravnu robu građani će najprije morati dati trgovcu na servis.
'Sad ova direktiva određuje da potrošač u roku od godine dana od kupnje, ako se pojavi taj materijalni nedostatak ne mora ništa dokazivati, ali proizvod mora ići na popravak. Ako ne pomogne popravak, onda se tek ide na zamjenu, a ako se ni time ne rješava problem tek onda ide povrat novca', kaže predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača Ana Knežević.