Kako je to raditi na igri u kojoj možete nasjeckati gotovo sve? Saznajte iz riječi jednog od igrinih developera
Kada autori popularnih igara kukaju po intervjuima, znate da im stvari baš ne idu niz dlaku. Posljednji u nizu jedan je od developera nadolazećeg super slash and crash akcijskog hita Metal Gear Solid Revengeance. Yuji Korekado, developer koji za Kojima Productions radi preko petnaest godina, u nedavnom je intervjuu među ostalim komentirao dizajn Revengeancea i iskreno - nije mu lako.
Naime, problem s level dizajnom Raidenom krcane igre je u njegovom kibernetskom maču. Pomoću njega glavni lik može doslovno komadati sve i svašta. Zamislite koji je onda problem stvarati levele - ako su toliko 'uništivi' da je teško učiniti ih funkcionalnima. Prema trenutno dostupnim informacijama i video isječcima, uvodni dio igre, kao i osnovni sustav borbe i sjeckanja funkcioniraju poprilično dobro. Također smo sigurni kako autori naslova niti u kojem slučaju ne planiraju napraviti kompromis u dizajnu. U krajnjoj liniji, Metal Gear je franšiza čiji su dosadašnji naslovi više-manje svi prolazili jako dobro kod kritičara i gejmera. Stoga, držimo fige da sve uspije!