U putničkom brodu koji je u subotu ujutro u mjestu Krilo Jesenice potonuo na dno bilo je pogonsko gorivo koje je istjecanjem uzrokovalo površinsko onečišćenje mora i morskog okoliša u luci, izvijestilo je resorno Ministarstvo, navodeći da je ograničeno daljnje širenje onečišćenja
Vlasnik broda hrvatske zastave, duljine 39,95 metara obavijestio je Lučku kapetaniju Split u subotu da je istog dana oko 5,30 sati potonuo brod.
'Prema izjavi vlasnika potonulog broda, u brodskim spremnicima preostalo je oko 300 litara pogonskog goriva, koje je istjecanjem uzrokovalo površinsko onečišćenje mora i morskog okoliša u luci', priopćilo je u nedjelju Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture (MMPI).
Nakon prijave iz splitske Lučke kapetanije u sanaciju su angažirani pripadnici DVD-a Gomilica, koji su jučer do 9,50 sati postavili upijajuće brane, čime su ograničili daljnje širenje onečišćenja. Službenici LK Split nedugo po dojavi došli su na poziciju potonuća, gdje su utvrdili da u nesreći nema stradalih i ozlijeđenih, jer je brod boravio na vezu bez putnika i posade te je potonuo na dubinu od 20 metara.
Očevidom zasad nije utvrđen uzrok potonuća, a vlasniku je iz nadležnosti LK Split izdan nalog za komercijalno vađenje potonulog broda. Lučka kapetanija Split izvijestila je o slučaju Nacionalnu središnjicu za usklađivanje traganja i spašavanje na moru u Rijeci (MRCC Rijeka) i Ministarstvo o poduzetim aktivnostima na poziciji potonuća putničkog broda.
Ravnatelj županijske Lučke uprave Domagoj Maroević rekao je ranije Hini da će vađenje biti zahtjevno zbog dubine na kojoj se brod nalazi, ali i zbog toga što se nalazi ispod brojnih privezanih brodova na površini. 'U ovakvim potonućima vađenje broda je zahtjevno te će trebati nekoliko dana za pripreme za njegovo izvlačenje s dna', kazao je.