Ekatrin Katrin
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Ekatrin Katrin
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
RAĐANJE MODNOG BRENDA: EKATRIN KATRIN
Iako je upisala Tekstilno-tehnološki fakultet, ubrzo je odustala od studiranja i odvažila se krenuti u samostalan posao - ručnu izradu ženskih torba. Danas je to obiteljski posao, a asortiman se proširio i na privjeske za ključeve te umjetničke slike. Zahvaljujući kvalitetnoj proizvodnji, njihov je rad poznat i izvan Hrvatske. S ekspanzijom posla javila se potreba za širenjem asortimana prema kolekciji za muškarce, kaže Leda Vujošević, dizajnerica ovih torba
Mnogi upisuju fakultet ne bi li lakše našli posao, no, ona je otišla s fakulteta i sama pokrenula posao sa sjedištem u Varaždinu.
'Ideja za otvaranjem obrta za dizajn i usluge pojavila se ubrzo nakon završetka srednje škole. Naime, upisala sam modni dizajn na zagrebačkom Tekstilno-tehnološkom fakultetu, no shvatila sam da će to biti gubitak vremena. Zato sam to isto ljeto prije početka akademske godine uzela svoj indeks s fakulteta i odlučila se okrenuti samostalnim dizajnerskim vodama. Budući da sam još u svojim tinejdžerskim danima izrađivala ženske torbice, počela sam s profesionalnom izradom tih artikala i pokazalo se isplativim, pa sam dalje razvijala ideju o cijelom brendu Ekatrin Katrin', započinje svoju kreativnu priču Vujošević.
Pristupačne cijene i zadovoljni kupci
Danas je to obiteljski posao u sklopu kojeg imate mogućnost vidjeti i kako izgleda postupak ručne izrade torbe, a svi ostali proizvodi mogu se pregledati na facebook-stranici Ekatrin Katrin.
'Ekatrin Katrin je svojevrsna tvornica umjetnosti. U našem prodajno-izložbenom prostoru možete uživo gledati kako nastaju ručno izrađene torbice: od dizajniranja do gotovog proizvoda. Osim torba, u ponudi imamo i umjetničke slike, digitalne ilustracije i keramičke predmete za kućanstvo', objašnjava ova kreativna žena.
Cijene proizvoda se kreću od 20 kuna, koliko ćete izdvojiti za privjesak za ključeve, do 420, što je cijena najskuplje torbe. Koliko su cijene pristupačne, dokazuje i velik interes ljudi.
'Zadovoljni smo što su naši sugrađani prepoznali naš brend, a glas se proširio i po cijeloj zemlji, pa i šire. Sada nam dolaze i susjedi iz Slovenije. Rekli bismo da su kupci prilično zainteresirani. Ujedno su sretni jer u ponudi imamo izradu torbi po narudžbi, što svi rado koriste. Ponekad, kada kupuju poklon, nisu sigurni što odabrati, pa smo problem riješili poklon-bonovima, tako da slavljenik može doći naručiti svoj rođendanski poklon po želji', kaže nam Vujošević.
Pokretanje nove kolekcije
Vujošević je kretanjem posla bila svjesna mogućih rizika. Iako ne želi obeshrabriti sve one koji se žele upustiti u pokretanje svog obrta, naglašava kako je važno jako dobro poznavati hrvatsku administraciju.
'Ako čvrsto odlučite ući u poduzetništvo, tada se prepreke svladavaju, no uvijek ima onih koje neke mogu obeshrabriti. Najveći je problem nekome tko nema iskustva sa zakonima, poreznim pravilima i knjigovodstvom, ali i to se s vremenom nauči. Treba biti optimist, povezati se s drugim hrvatskim poduzetnicima i zajedno graditi uspješnu mrežu koja će ostale potaknuti da ostanu ovdje', tumači dizajnerica.
U budućnosti joj je želja u svoj asortiman uvrstiti i muške torbe, ali i nakit, jer kaže kako joj se svake sezone javljaju nove ideje koje se trudi realizirati.