Već i ptice na grani znaju da je Duke Nukem bio u produkciji punih 12 godina, a malo se tko zapita koliko je to zapravo stajalo
3D Realms, autori i dugogodišnji developeri legendarnog Đuke izgubili su nevjerojatnu svotu novca, priznao je predsjednik Gearboxa Randy Pitchford koji je zapravo spasio ime: 'George Broussard nije siromašan čovjek, no moja procjena je da je izgubio između 20 i 30 milijuna dolara vlastitog novca. Tko god da je izgubio takvu svotu, to nije malo. Broussard je bio ustrajan do točke ludila.'
Da, ludila, Pitchford je gotovo doslovno u pravu i s time bi se složila i većina bivših zaposlenika 3D Realmsa. Naime, svi oni danas optužuju upravo Broussarda za propast cijeloga projekta jer je bio opsjednut čekanjem i stalnim implementacijama novina, zbog čega je igra promijenila i nekoliko enginea i na kraju bila razvijana dugi niz godina.
'Pričao sam s Broussardom na dan gašenja Dukea Nukema i rekao mi je: Randy, ovo je najgori dan mog života. Radio sam na ovoj igri 12 godina. Sjeti se što si ti učinio u 12 godina, Gearbox je u tom razdoblju razvio 15 igara!', kaže Pitchford kojega je to očito pogodilo, pa je odlučio preuzeti projekt na sebe i danas je Duke Nukem Forever na dobrom putu da uskoro ugleda svjetlo dana. U kakvom stanju, tek ćemo vidjeti, a demo će prvi imati priliku isprobati kupci izdanja Borderlands: Game of The Year Edition koje izlazi sutra.
Duke Nukem Forever najavljen je za veljaču 2011. godine, i to za PC, PS3 i Xbox 360.
A ovako je izgledao trailer igre Duke Nukem Forever za E3 davne 1998. godine: