Na gradilištu Pelješkog mosta i pristupnih cesta radi se punom parom. Na tom najvećem gradilištu u Hrvatskoj trenutačno je angažirano više od 1000 radnika
Točnije, prema podacima Hrvatskih cesta, most i pristupne ceste gradi ukupno 1098 radnika, a kad se tome pridoda tehničko i pomoćno osoblje, riječ je o ukupno 1277 osoba koje su trenutačno na terenu na Pelješcu i u Malostonskom zaljevu.
Pelješki most je spojen krajem srpnja, kad je ugrađen i posljednji segment čelične nosive konstrukcije, a nakon toga su slijedili zavarivanje segmenata čelične rasponske konstrukcije, ugradnja kosih zatega, izrada razdjelnog pojasa mosta, radovi na izgradnji pristupnih cesta mostu, izrada unutarnje odvodnje.
Što se tiče pristupne ceste koja je dio radova u sklopu projekta gradnje mosta, započeli su radovi na izradi sanitarnog objekta PUO (pratećeg uslužnog objekta) Komarna, a u tijeku je doprema kamenog nasipnog materijala na gradilište u Brijesti.
Na gradilištu mosta trenutačno je 618 radnika, od čega je 118 tehničkog i pomoćnog osoblja, a ostalo su radnici, strojari i mornari na brodovima.
Na pristupnim cestama, dionici Duboka – Sparagovići, između ostalog, radilo se na širokom iskopu trase, zaštiti pokosa i vanjskoj odvodnji sve do tunela Kamenice. Na toj dionici pristupnih cesta ukupno je angažirano 296 radnika, od čega je 61 tehničko osoblje.
Na stonskoj obilaznici i dionici Sparagovići – Papratno – Doli, između ostalog, na vijaduktu Prapratno navučeni su svi segmenti. Na ovom gradilištu angažirano je ukupno 330 radnika uz 33 člana tehničkog i administrativnog osoblja, donosi Večernji list.