Njemački strojovođe ponovo su napustili svoja radna mjesta u, kako se čini, mogućem najduljem dosadašnjem štrajku radnika željeznice, zadajući nove glavobolje putnicima, javlja u srijedu Reuters i dodaje da se povratak pregovoračkom stalu jedva nazire
Sindikat njemačkih strojovođa GDL pozvao je u ponedjeljak, tijekom aktualnih pregovora o kolektivnom ugovoru, na dosad najdulji štrajk koji bi trebao trajati punih šest dana i potpuno paralizirati željeznički promet u Njemačkoj
Štrajk, koji je počeo u srijedu u dva sata ujutro i trebao bi potrajati do ponedjeljka navečer, četvrta je runda industrijske akcije u sporu GDL-a s državnom kompanijom Njemačke željeznice (Deutsche Bahn, DB) i uslijedila je dva tjedna nakon posljednjeg štrajka koji je gotovo u potpunosti zaustavio željeznički promet tijekom tri dana.
Glasnogovornik DB-a je najavio "goleme restikcije" u željezničkom prometu diljem zemlje. "Morate sjesti za stol, morate naći kompromis. To je jedini način", rekao je glasnogovornik upozoravajući na teške posljedice šestodnevnog štrajka na gospodarstvo zemlje.
U isto vrijeme se odvija i štrajk strojovođa teretnih vlakova. Oni su stupili u štrajk u utorak u 18 sati.
Šef GDL-a Claus Weselsky rekao je za ARD da je spreman na kompromis oko plaća i radnog vremena, ali smatra da ponuda DB-a nije išla dovoljno daleko. "Moramo štrajkati dulje i snažnije jer se uprava DB-a protivi svakom savjetu", rekao je Weselsky.
DB je rekao da ulaže napore kako bi bio postignut kompromis dok GDL, kako tvrdi, potpuno nepotrebno zaoštrava sukob i to preko leđa putnika.
U štrajku ne sudjeluju strojovođe nekih privatnih kompanija koje prometuju u regionalnom prometu ali s obzirom na to da se štrajku priključuju i radnici DB infrastrukture, štrajk bi mogao paralizirati cjelokupni željeznički promet.