Kako bi zainteresirala što više mladih, njemačka vojska uložila je gotovo dva milijuna eura u novu reality seriju nazvanu Regruti, a čije će epizode svakog dana biti objavljivane na YouTubeu
Serija o novacima Bundeswehra reklamira se kao realističan pogled na prednosti služenja vojske, piše Deutsche Welle, dodajući kako će tijekom iduća tri mjeseca njemačka vojska svakog dana postavljati na YouTube novu epizodu u cilju da se što više mladih zainteresira za služenje vojske.
Scenarij serije krajnje je jednostavan; 12 novaka, deset muškaraca i dvije žene prolaze kroz obuku u vojarni na sjeveru Njemačke, a situacije na poligonima snimaju sudionici ručnim kamerama.
Službeni predstavnici vojske kažu da se serijom žele boriti protiv klišeja o Bundeswehru koje gaje generacije Nijemaca rođene u vremenu u kojem ne postoji obveza služenja vojske. Serija košta 1,7 milijuna eura i dio je nove kampanje zvane 'Učini pravu stvar' koja je započela nakon što je vlada Angele Merkel najavila da namjerava proširiti sastav Bundeswehra.
Njemačka oporba negoduje i smatra kako se radi o rasipanju novca i resursa. Zastupnik SPD i član Parlamentarnog odbora za oružane snageHans Peter Bartels sumnja u korist koju može donijeti nova serija i da je bolje ulagati novac u opremu vojske.
'Trenutačna sigurnosna situacija nalaže da se nikako ne zapostavi investiranje u opremu', ističe Bartels.
Valja napomenuti kako je u jeku modernizacije vojske ministrica obrane Ursula von der Leyen ljetos najavila da će povećati broj od maksimalno 185.000 vojnika Bundeswehra i da će do 2023. u vojsku biti uključeno dodatnih 14.300 vojnika. To je značajan zaokret za Njemačku čije su se oružane snage stalno smanjivale od ujedinjenja 1990. U svibnju 2016. njemačka vojska je imala 177.000 vojnika.