ključne informacije

Njemačke tvrtke u oglasima moraju navesti na koji način su postigle klimatsku neutralnost

27.06.2024 u 15:32

Bionic
Reading

Njemačke kompanije moraju u oglasima jasno navesti kako su postigle "klimatsku neutralnost" kako potrošače ne bi dovodile u zabludu, presudio je u četvrtak sud

Ured za sprečavanje nepoštene konkurencije podnio je tužbu protiv proizvođača sladića i voćnih gumenih bombona Katjes, koji je sporni izraz koristio u oglasima u jednom časopisu.

Katjes u proizvodnji ispušta štetne plinove, ali podupire projekte zaštite klime posredstvom konzultanta specijaliziranog za zaštitu okoliša kako bi ih kompenzirao.

Regulatori tvrde da kompanija oglasom u časopisu dovodi potrošače u zabludu budući da im uskraćuje ključne informacije. Katjes im tako nije pojasnio kako je postigao klimatsku neutralnost, istaknuli su.

Savezni sud u Karlsruheu presudio je u četvrtak u korist tužitelja i naložio Katjesu da povuče oglas.

Suci su podržali i zahtjev tužitelja da oglašivači ubuduće precizno navedu jesu li klimatsku neutralnost postigli smanjenjem emisije ugljičnog dioksida ili kompenzancijskim mjerama, poput onih financijske prirode.

Pojam treba jasno definirati u oglašavanju jer se mjere kompenzacije za emisiju ugljičnog dioksida ne mogu u postizanju klimatske neutralnosti mjeriti s njezinim smanjenjem, upozorio je sud.