Ljubav prema suprugu Denisu preslikala se na ljubav prema grafičkoj djelatnost i sve što je vezano uz nju… izradu albuma, jelovnika i vinskih karti. Danas bračni par Marelić nudi personalizirane fotoalbume, vjenčane knjige ('bookove') za mladence, obiteljske knjige, ali i posebne albume s paspartuima, kojima ističu svaku fotografiju zasebno. Izazov je pokrenuti i održati vlastiti posao u Hrvatskoj. Da biste u tome bili uspješni, među ostalim je ključno voljeti ono što radiš, ističe Zrinka Ljevar Marelić, vlasnica brenda Beauty Wedding Albums i dio kreatorskog tima za izradu personaliziranih albuma, jelovnika i vinskih karti
Ideja za projekt nastala je prije sedam godina, kada je i krenula izrada prvih vjenčanih knjiga, a onda prije pet godina i albuma s paspartuima.
'Prije 13 godina upoznala sam Denisa, a on je već tada bio dio grafičkog svijeta i stvaranja. Na prvu sam se zaljubila u njega, a s vremenom i u taj kreativan posao - učila sam, naučila i počela sama izrađivati proizvode, individualne jelovnike, vinske karte te ostale karte za restorane i hotele. Ta ljubav s ugostiteljima traje već trinaestu godinu. S izradom vjenčanih knjiga počela sam prije sedam godina, a u isto vrijeme Denisu se rodila ideja da sam napravi nešto novo i tako je nastao album s paspartuima (okvirom od papira, kartona ili ljepenke koji se koristi za obrubljivanje slika). Stvorili smo originalan autorski proizvod', započinje svoju uspješnu poduzetničku priču Ljevar Marelić.
Velik interes ljudi…
Osim klasičnih vjenčanih knjiga, ovaj bračni par nudi njihovu izradu u fine art printu (na nekoliko različitih papira). Izrađuju također monografske, dječje i obiteljske knjige i albume.
'Interes ljudi je velik i po njihovim reakcijama znamo da smo na pravom putu. Ručni rad se uvijek cijeni, a postiže vrtoglave vrijednosti kako kod nas tako i u svijetu. Posljednjih nekoliko godina prepoznati smo kao oni koji rade nešto posebno jer nijedan album nije identičan i već nas poznaju kao Denisa i Zrinku', kaže Ljevar Marelić.
Prisjeća se i posebnog zahtjeva klijentice, koji joj je bio simpatičan, no prvenstveno izazovan. 'Veselim se hrabrim ljudima koji vole boje. Izrada crvenog albuma bio je sjajan trenutak zato što uglavnom ljudi nisu skloni velikim promjenama. Posebno zadovoljstvo predstavlja izrada albuma sa zlatnim paspartuima, kojim smo se i predstavili medijima i širokoj publici. Svaki naš klijent je poseban. Želimo da se osjećaju ugodno i da sudjeluju te da uz našu asistenciju i njihove želje na kraju izradimo baš ono što žele', tumači ova poduzetnica.
Ručni rad ima posebnu vrijednost…
Točan iznos uloženih sredstava ne može definirati jer, kaže, dio onoga što zarade ulažu u nešto što im je potrebno za uspješno obavljanje posla.
'Ne mogu točno izračunati koliko je sredstava do sada uloženo u projekt jer od svakog zarađenog novca kupimo određeni dio koji nam je potreban za rad. Svakodnevan rast, stalna edukacija i koketiranje s dizajnom danas rađaju mnoge plodove. Ulog je svakodnevan što se tiče edukacije, obuke i materijala, a iskustvo sa svakim novim poslom daje veću spretnost u izradi', kaže Ljevar Marelić.
Svojim poslom nastoje sačuvati tradiciju knjigoveža u Hrvatskoj, a ako ih pitate kakve vizije i želje imaju, istaknut će prvenstveno širenje na europsko tržište i daleke zemlje.
'Svakodnevno izlazimo s novim projektima. Imamo određene linije proizvoda poput albuma s paspartuima. Nova linija Simli Love napravljena je tako da se morate zaljubiti u nju i željeti jedan primjerak za sebe. Imamo i projekt s obiteljskim albumima, u kojima su sačuvane i fizičke uspomene naših djedova, baki i roditelja, dječje albume kroz koje se pričaju priče od rođenja pa nadalje... Ostalo je tajna koju ćete moći pratiti na našim stranicama', kaže poduzetnica.
Ljevar Marelić vjeruje u vlastitu poslovnu ideju jer polazi od pretpostavke da ljudi razumiju i vole lijepo. Posao polako šire izvan Hrvatske, u Njemačku, Francusku, Austriju i Italiju.
'Današnja proizvodnja ide u dva smjera: prvi je izrada individualnih albuma s paspartuima i vjenčanih knjiga. Drugi se odnosi na ugostiteljstvo, odnosno usluge izrade vinskih karti i jelovnika za hotele i restorane', kaže ona.
Važna karika u ugostiteljstvu
Jelovnici su posve drugačiji, a klijentima daju mogućnost da svoje zahtjeve i želje pretoče u krajnji proizvod. Svaki jelovnik priča priču svog prostora. Jednako tako, već 13 godina imaju stalne klijente koji im se vraćaju po nove dizajne i proizvode. Želja joj je, ističe, proširiti ovaj posao i zainteresirati veći broj ljudi za njega.
'Voljela bih da se netko zaljubi u ovu umjetnost od posla, a trenutno je to naša kći Bruna. Riječ je o kreativnom zanatu koji ne smije odumrijeti. Imamo viziju, znamo kamo želimo doći i što želimo napraviti', zaključuje Ljevar Marelić.