Do 1. rujna ove godine otvorene su prijave za BalCannes, reviju najboljih reklamnih agencija u regiji u sklopu rovinjskog Weekend Media festivala, a na koju se mogu prijaviti sve reklamne agencije koje time dobivaju jedinstvenu priliku predstaviti se tisućama oglašivača, potencijalnih klijenata, marketinških i komunikacijskih stručnjaka iz regije
'Ove godine oglašivači odabiru najbolji projekt i najbolju agenciju BalCannesa. Žiri sastavljen od oglašivača odlučivat će o najoriginalnijim projektima BalCannesa i kreirati pregled 25 najboljih u regiji', pojašnjava Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e.
Iako najavljuju novosti, organizatori BalCannesa, HURA (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival, ne mijenjaju osnovni koncept same revije pa će tako i ove godine svi prijavljeni radovi tijekom cijele godine biti dostupni na BalCannes Yellow Pages (www.balcannes.com) dok će najuspješniji među njima kreirati pregled najboljih 25 projekata regije, što je jedinstvena prilika koju nudi BalCannes, kao i prezentacija na glavnoj pozornici Weekenda.
'Svake godine donosimo svjež pogled na industriju i obogaćujemo program informirajući sve veći broj sudionika i posjetitelja o najnovijim trendovima i inovacijama u područjima komunikacija, marketinga i medija. BalCannes se kroz godine etablirao kao vrijedan dio Weekenda koji uvijek iznova donosi zanimljiv sadržaj svim našim sudionicima, a novosti koje se pripremaju za ovogodišnje izdanje dodatno će obogatiti naš program', poručio je direktor festivala Tomo Ricov.
Prijave za BalCannes otvorene su za sve zainteresirane agencije i provode se isključivo online na web stranici www.balcannes.com. Uz BalCannes, na Weekend Media Festivalu održat će se SoMo Borac, najvažnije okupljanje digitalnih profesionalaca koji će također nagraditi najbolje regionalne digitalne projekte.
Podsjetimo, deveto izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održat će od 22. do 25. rujna u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, a i ove godine donosi pregršt novih poslovnih tema s više od 120 govornika, oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i gotovo 600 akreditiranih novinara koji će moći uživati u obilju zanimljivih i aktualnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.