Inspektor sigurnosti plovidbe Lučke kapetanije Šibenik podnio je optužni prijedlog Vijeću za prekršaje te lučke kapetanije protiv zapovjednika Jadrolinijinog broda Marko Polo zbog nasukavanja na otok Sito 24. listopada
Cjelovita dokumentacija dostavljena je Državnom odvjetništvu u Šibeniku i na njihovo traženje Krim odjelu Policijske postaje Šibenik.
Prema Pomorskom zakoniku, predviđena je novčana kazna za drugog časnika palube i dvojicu kormilara u rasponu od 1.000 do 30.000 kuna, a za zapovjednika broda u rasponu od 2.000 do 15.000 kuna, o čemu će odlučiti Vijeće za prekršaje LK Šibenik.
Također, Pomorskim zakonikom propisano je da se, uz naprijed navedene novčane kazne za pomorski prekršaj iz članaka 1002., zapovjedniku broda i članu posade broda mogu kao zaštitna mjera oduzeti sve ili pojedine svjedodžbe o osposobljenosti ili dopunskoj osposobljenosti ili ovlaštenja u trajanju do dvije godine, što je i predloženo Vijeću za prekršaje LK Šibenik.
Analiza krvi i mokraće, koju su nekoliko sati nakon nesreće u ambulanti u Biogradu dali drugi časnik palube i oba kormilara, a koja je obavljena u Centru za forenzična ispitivanja, istraživanja i vještačenja Ivan Vučetić u Zagrebu, pokazala je da su svi navedeni članovi posade bili trijezni.
Podsjećamo, brod je ploveći iz Rijeke za Dubrovnik trebao na poziciji svjetionika Mrtovnjak promijeniti kurs kako bi sigurno plovio između otoka Pašman i Sit. Drugi časnik palube Sanjin Tulić nije u tim trenucima provjeravao plovi li brod u planiranom kursu te je brod produžio u pravcu otoka Balabra u koji je udario zadnjim desnim bokom, nakon čega je došlo do oštećenja desnog vijka (propelera), a lopatice vijka (propelera) polomljene su i otpale.
Jak udarac desnim krmenim bokom su osjetili i potvrdili saslušani kormilari u službi na komandnom mostu i osoblje u službi stroja. Na komandnom mostu je u trenutku nasukanja bio drugi časnik palube Sanjin Tulić i kormilar Vlatko Jukić.
Zapovjednik Zdenko Radić je odgovoran jer prilikom prolaska broda kroz Rivanjski kanal, a prije nasukanja broda, nije osobno upravljao brodom, što je bila njegova obveza sukladno Pomorskom zakoniku.
Drugi kormilar Željko Baržić je odgovoran jer nije bio na mostu, iako je bio u službi i stoga obvezan da vrši motrenje plovidbe u pravilnom kursu te o tome izvještava dežurnog časnika, stoji u priopćenju Ministarstva prometa, mora i infrastrukture.