ZDRAVSTVENA BESPUĆA

Pacijent pola mjeseca čekao odgovor na narudžbu e-mailom u bolnici

03.06.2014 u 16:36

Bionic
Reading

'Pola svibnja sam čekala da mi u KBC-u Zagreb odgovore na mail koji sam posla kako bih se naručila za pretragu na Rebru. Pokušavala sam zvati, ali je telefon ili bio zauzet ili se nitko nije javljao. Kad sam konačno uspjela doći do nekoga, rečeno mi je da su imali problema sa serverom i mailovima. Pa zar je bio takav problem staviti obavijest na stranice da ljudi uzaludno ne čekaju odgovor. Plaćamo li zdravstveni sustav da nije u stanju ni na taj način obavijestiti pacijente?' ogorčena je čitateljica tportala koja je željela ostati anonimna

Dodaje kako na stranicama KBC-a Zagreb jasno stoji kako od zahtjeva e-mailom do dodjele termina prođe maksimalno tri dana.

'Imam razumijevanja za tromi sustav, ali živimo u 21. stoljeću i zahtjevi ne lete golubom pismonošom. Sve se može riješiti u dan, ali, dobro, neka imaju i tri. Ono što me ljuti je to da se ni na telefone nitko ne javlja ili su otklopljeni', ljutito je ustvrdila.

U KBC-u izražavaju žaljenje zbog mogućeg duljeg čekanja na odgovor na mailove, ali dodaju da na svojim stranicama imaju 'pedesetak e-mail adresa za predbilježbe (naručivanje po djelatnostima) te da im je nužno znati na koju se djelatnost predmetni prigovor odnosi'.

Budući da je čitateljica molila za privatnost i zbog straha da 'slučajno' ne ispadne s liste sada kada je naručena za iduću godinu, taj podatak KBC-u nismo dostavili. Njezini podaci, kao i tip pretrage, poznati su redakciji.

No da ona nije bila jedina, doznali smo i od zaposlenika KBC-a koji nam je potvrdio da je bilo određenih problema, ali i da je netko o tome trebao obavijestiti pacijente.

Na pitanje na koliko e-mailova nisu bili odgovorili, kakve su točno probleme imali i zašto KBC Zagreb na svojim stranicama nije postavio obavijest o tome, u KBC-u Zagreb kažu 'kako bi odgovor na to mogli dati tek kada im dostavimo e-mailove koji nisu odgovoreni'?!

No zato navode primjer rada u posljednja tri dana, u kojem kažu da su odgovorili na 692 zahtjeva zaprimljena e-mailom ili faksom.