veljko kosanović

Pitali smo vlasnika teglenica na Savi tko mu ih je odvezao, u odgovoru je razotkrio obiteljsku dramu: Sve sam rekao policiji...

20.07.2021 u 20:31

Bionic
Reading

U svega nekoliko dana dvije od četiri teglenice usidrene i privezane preko puta HEP-ove toplane na Savi u Zagrebu odvezane su i pukom srećom nisu krenule dalje od kaskada jer da su 300-tonske i 85 metra duge grdosije udarile u Željeznički most Jakuševec ili Domovinski most, pitanje je što bi se dogodilo. I dok je 'otklizavanje' prve mogla biti slučajnost, nakon što je i druga krenula nizvodno policija je odlučila pojačati ophodnje na tom području jer se sumnja da netko to radi namjerno

Podsjetimo, crvena teglenica TT9904 u četvrtak se 'otkačila' i zaustavila na riječnom pragu kod toplane. Odsukana je uz pomoć vatrogasaca i vojske. Nekoliko dana kasnije slična situacija - teglenica je opet odvezana, s time da je ovoga puta sidro spriječilo da dođe do kaskada.

Teglenica na Savi Izvor: Pixsell / Autor: Zeljko Hladika/PIXSELL

Veljko Kosanović (81), vlasnik svih četiriju teglenica koje petnaestak godina stoje jedna pored druge, za tportal je kazao da zna tko to radi i da je policija o obaviještena o tome.

'Riječ je o mojoj petoj posvojenoj kćeri koja me želi uništiti. Nekoliko puta prijetila je i govorila da će to napraviti. To sam rekao policiji. Ona ima dosje i oni to znaju. Njezin motiv je da me nema i da se domogne imovine', tvrdi Kosanović. O tome zašto je teglenice, koje su nekad služile za prijevoz sipkih tereta, dovukao u Zagreb, kaže da je to učinio s idejom da grad zaživi na rijeci.

Odsukavanje teglenice Izvor: Pixsell / Autor: Zeljko Hladika

'Zagreb je jedini grad u Europi koji ne živi na rijeci. Htio sam da teglenice budu poput splavi u Beogradu. Vlasnik sam ustvari njih pet jer je peta u Sisku, ali i katamarana, koji je također pored teglenica u Zagrebu. Teglenice imaju neviđen potencijal i bile bi sjajna turistička atrakcija. Ali naći partnere i novac za projekt nije lako. Želja mi je bila, za što bi trebalo dobiti dozvole, da ih se dovuče i postavi kod Željezničkog (Hendrixova) mosta jer bi se tako vidjele s Mosta slobode te s Jadranskog i Savskog mosta za pješake', pojasnio je Kosanović.

Prije nego li je prošli četvrtak crvena teglenica otkačena i zaustavljena na kaskadama Kosanović je za nju 1. srpnja dobio nalog da je ukloni u roku od 30 dana. Kako je priopćeno iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, za posljednjeg redovitog inspekcijskog pregleda 1. srpnja 2021., utvrđeno je da ona 'ne posjeduje svjedodžbu o sposobnosti za boravak u raspremi', nakon čega je izdan nalog za njezino uklanjanje u roku od 30 dana.

'Najlakše je reći - odvezi to u staro željezo. Sada bih ih ja trebao odvući u Sisak. To se ni ne može zbog vodostaja, ali niti nemam namjeru napraviti to', izričit je Kosanović. Teglenice će tako, čini se, do daljnjega bez prave svrhe čekati neko povoljnije vrijeme za stavljanje u funkciju ili odvoz u rezalište.

Vatrogasci spašavaju drugi brod na Savi
  • Vatrogasci spašavaju drugi brod na Savi
  • Vatrogasci spašavaju drugi brod na Savi
  • Vatrogasci spašavaju drugi brod na Savi
  • Vatrogasci spašavaju drugi brod na Savi
  • Vatrogasci spašavaju drugi brod na Savi
Vatrogasci spašavaju drugi brod na Savi Izvor: Pixsell / Autor: Marin Tironi