'Zapisi u crnoj kutiji zrakoplova mogu se mijenjati i kontaminirati. One imaju posebnu tehniku očitanja i malo tvrtki u svijetu može ti raditi', kazao je Josip Milošević, međunarodni istražitelj zrakoplovnih nesreća gostujući u sinoćnjem Dnevniku 3 HTV-a
Naveo je kako je teško za očekivati da ćemo utvrditi što se zapravo dogodilo jer je mjesto nesreće kontaminirano - s njega su odneseni dijelovi aviona, privatne stvari putnika i, što je najvažnije, crna kutija.
Upitan koji bi bio interes proruskih separatista za uzimanjem crne kutije, Milošević dodaje kako je interes jasan ako ste krivi za rušenje aviona. Iako Ukrajinci tvrde da su upozorili kontrolu leta na to da zrakoplovi lete iznad ratne zone, Milošević navodi da tu tvrdnju nisu potkrijepili nikakvim dokazima.
'Aviokompanije često lete takvim rutama jer im je jeftinije, manji je trošak goriva, skraćuje se duljina leta. Malaysia Airlines već je sedam, osam godina u financijskim problemima i postoji ideja da se parcelizira na nekoliko manjih tvrtki. Njihov gubitak je oko milijardu dolara i vrlo vjerojatno toj tvrtki slijedi gašenje', zaključio je.