Mislili ste da su ljudi koji rade na igrama čudaci koji su danonoćno zatvoreni u mračnim sobicama facom punom akni priljubljenom uz mnogo-inčni monitor? Razmislite još jednom
Kao što to i inače redovito rade, i danas su momci iz Splash Damagea objavili još jedan videodnevnik kako bi sve fanove i one koji željno iščekuju igru informirali o napretku rada na igri.
Ovaj su nam put dali uvid u proces snimanja zvukova za oružje i kretanje u igri. Kako bi u tome uspjeli, cijeli odjel zadužen za zvuk uputio se u pustinju Nevada kako bi tamo snimili zvuk koji proizvodi čak 45 različitih tipova vatrenih oružja. Demonstrirano je i snimanje kretanja po različitim podlogama gdje, naravno, morate u stvarnom životu simulirati hod po različitim materijalima kako bi virtualna stvarnost bila što uvjerljivija. Naravno, u stvarnom se životu snima svaki, pa i najmanji zvuk poput otvaranja vrata i sl. No, skidajte odmah s lica taj bolesni smješak - ne, jauci prostrijeljenih žrtava ne snimaju se pucanjem u stvarna ljudska bića. OK, možda samo u posebnim prilikama.
Veliki developerski studiji danas su vrlo ugledne tvrtke koje okreću milijune dolara na mjesečnoj bazi te od svojih zaposlenika za dobru zaradu traže ne samo njihovo znanje, već i kreativnost. No, i kreiranje igara je kruh sa sedam kora, i to doslovno. Kao što je objašnjeno u videu, svaki model se, primjerice, prvo skicira pa bezbroj puta crta i modelira kako bi se na kraju dobio jedan zadovoljavajući.
Osim vrlo zanimljivih kadrova rada na igri, u videodnevniku se nalaze i vrlo atraktivni prizori iz same igre koja, moramo priznati, izgleda sve bolje.
O ovoj smo igri već opširno pisali u najavi prije nekoliko mjeseci, a radi se o hibridu koji će pokušati uspješno ujediniti singleplayer i multiplayer komponentu.
Brink je najavljen za prvu polovicu 2011. godine, i to za PC, PS3 i Xbox 360. A sada napokon pogledajte posljednji u nizu videodnevnika Splash Damagea o razvoju Brinka: