Point shopping center pripremio je i počastio susjedstvo velikim tulumom povodom svog otvorenja. Službenom dijelu otvorenja nazočili su uz predstavnike tvrtke Blouhouse Capital, investitore projekta, predstavnike tvrtke Sonae Siera, zaslužne za izgradnju projekta, pomoćnik ministra poduzetništva i obrta Vjekoslav Rakamarić, pročelnica ureda za gospodarstvo grada Zagreba Mirka Jozić te brojni poslovni partneri i uzvanici. Izgradnja Point shopping centra trajala je šest godina, a iza realizacije projekta stoji ukupno ulaganje od 50 milijuna eura
'Ideja vodilja prilikom osmišljavanja Point shopping centra bila je stvaranje urbanog, modernog i drugačijeg trgovačkog centra koji će, slijedeći svjetska iskustva i trendove, postati sastavni dio života i svakodnevice stanovnika zapadnog dijela grada' izjavio je predsjednik Uprave Vrbani Projekt i Country manager Bluehouse Hrvatska Igor Hržić prilikom službenog otvorenja dodajući kako centar zaista želi postati 'srce Vrbana' kao što to kaže njegov slogan.
Otvorenju je nazočio i veliki broj posjetitelja i građana koji se okupio u Point shopping centru prateći nastup Four Ladies kojeg čine glazbenice Ivana Kindl, Maja Vučić, Ivana Radovniković i Branka Delić.
Osim zabave uz koncert, Point shopping center je za najmlađe goste pripremio i zabavu uz klaunove i mađioničara, a za odrasle posebne popuste u trgovinama sve do 23 sata.
Nažalost, za vrijeme programa otvaranja skupina građana protestirala je ispred centra zbog baznih stanica telekom operatera postavljenih na krovu centra usprkos tome što ih je Uprava Point shopping centra već ranije informirala da će one biti uklonjene. Naime, držeći se prakse dobrog susjeda Point je uvažio zahtjeve grupe građana koji žive u blizini, a koji su izrazili zabrinutost oko postavljenih baznih stanica. Sukladno tome Point shopping center pokrenuo je proces uklanjanja baznih stanica, te radi na tome da se iste uklone u najkraćem mogućem roku.
O Point shopping centru:
Point shopping center čini niz atraktivnih trgovina, na oko 40,000 četvornih metara, četiri podzemne i dvije nadzemne etaže. Centar je građen u skladu s najnovijim standardima održivosti, moderne arhitekture i inovativnih prostora, a ima za cilj ponuditi stanovnicima u okruženju sve nužne sadržaje, uključujući i one za slobodno vrijeme.
Prvi puta u Hrvatskoj, u Point shopping centru svoje proizvode nudi britanski brand Next, a tu su i brand Lindex u čijoj se ponudi po prvi puta nalaze sve kolekcije modne marke Lindex. Ponuda će sadržavati i XXL liniju GENEROUS s konfekcijskim brojevima 42+. Uz novitete, u Pointu se nalaze i brendovi poput Bennetona, dm-a i Konzuma, L'OCCITANE te Ghetaldusa, koji su u Hrvatskoj već dobro poznati kupcima.
Osim izvrsne kupovine, Point je idealno mjesto za provođenje slobodnog vremena, bilo kroz zabavu ili rekreaciju. Tako oni sportskog duha mogu uživati u fitness centru Invictus, na preko 700 m2, ili kušati jedan od zdravih napitaka i organskim specijaliteta u Čaši zdravlja, a tu je i dječja igraonica Twister kako bi mališani imali mjesto za sebe. Na drugom katu nalazi se velika otvorena terasa, savršeno mjesto za kraj napornog dana, gdje posjetitelji mogu uživati u prigodnim jazz večerama, modnim revijama i afterwork partijima. Uz trgovine, sportske, eno-gastro i zabavne sadržaje, ovi servisi omogućavaju građanima provođenje i izvršavanje vrlo različitih dnevnih aktivnosti na jedinstvenoj lokaciji.