Puna dva i pol sata od 18.00 sati trajala je drama na nebu iznad Osijeka, tijekom koje je sportski avion Cesna 310 zbog kvara na prednjem trapu kružio iznad sportsko-poslovne zračne luke Osijek da bi prisilno sletio u 20.30 sati. Osim pilota Gorana Šundukovića iz Pule, u avionu su se nalazili vlasnik aviona i tvrtke Avionett Miro Ištoković iz Umaga, njegova supruga Vesna i dvoipolgodišnji sin Filip
'Prilikom slijetanja oko 18 sati na indikatoru sam vidio da imam problem s prednjim trapom. Odmah sam kontaktirao stručnjake i zajednički smo tražili način kako da prevladamo ovu kriznu i izvanrednu situaciju. Bilo je dosta prijedloga, od toga da se vratim do Zagreba, pa do slijetanja na beton, no smatrao sam da to nije dobra ideja i odlučio sam se za slijetanje na travu. Zato sam kružio što više kako bih potrošio što više goriva i bezbolno sletio. Čekao sam pravi trenutak i, na svu sreću, u tome sam uspio', kazao je Šunduković kojemu je ovo bila prva takva situacija zbog problema s prednjim stajnim trapom, a iza sebe ima bogato letačko iskustvo i preko 2300 sati leta, od čega značajan dio vozeći Boeing i DC-10.
Presretan epilogom ove krize bio je i vlasnik aviona Miro Ištoković koji je pohvalio pilota za prisebnost. 'Tijekom procedure prisilnog slijetanja nismo bili nimalo uplašeni, a sve se odvijalo prema uputama stručnjaka s tla',rekao je Ištoković. Inače, prema pilotovim riječima, i vlasnik aviona i njegova supruga bili su smireni, a tijekom svih dva i pol sata kruženja nad Osijekom uspjeli su od krize sačuvati svoje dijete, koje nije bilo ni svjesno kakva se drama u avionu događa.
Tajnik Aero-kluba Osijek Milan Tominac, koji je cijelo vrijeme bio u kontaktu s pilotom, rekao je da su se prvi put u Osijeku susreli s ovakvom situacijom te da je pilot reagirao vrhunski, piše Jutarnji list. 'Pilot je pokušao odraditi sve potrebne manevre, a na kraju, kada mu ništa drugo nije preostalo, odlučio je sletjeti na travu. Mi smo u međuvremenu organizirali sve što je potrebno za ovakve situacije, od vatrogasaca do Hitne medicinske pomoći i bili smo spremni za prihvat aviona. Srećom, nikakva intervencija nije bila potrebna i pilota možemo samo pohvaliti', rekao je Tominac.
Avion je nakon slijetanja u rezervoaru imao još oko 100 litara goriva, a sletio je iz trećeg pokušaja. Cilj je bio slijetanje obaviti prije nego što padne mrak i u tome se i uspjelo.