Bivši direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić reagirao je na prozivke o tome kako je za nastupe violončelistice Ane Rucner potrošio 5,3 milijuna kuna. Rekao je da to nije istina nego zlonamjerno iskrivljavanje činjenica
'Ovo nije nikakva ekskluzivna vijest. Ugovori o suradnji otkazani su već u studenome prošle godine. Nastup na godišnjem sastanku USTOA-e u SAD-u trebao je biti dvadeseti jubilarni nastup jer je Hrvatska domaćin službenog ručka zadnjeg dana programa od 1993. godine. Za vrijeme ručka održava se prezentacija Hrvatske uz glazbeni nastup istaknutih izvođača! To je sve po protokolu organizatora, kao što organizator određuje i mjesto gdje se sastanak održava. HTZ nije potrošio 5,3 milijuna kuna na nastupe Ane Rucner To je zlonamjerno iskrivljavanje činjenica. Radi se o troškovima nastalim za produkciju promidžbenih video spotova i filmova koji su vlasništvo HTZ-a i distribuirani su po cijelome svijetu', rekao je Niko Bulić za Slobodnu Dalmaciju.
Tvrdi da film 'Oda radosti' nije snimljen za Anu Rucner, nego je glazbenica odsvirala Beethovenovu europsku himnu za film i video spot koji su bili dio kampanje 'Hrvatska - nova turistička zvijezda EU'.
'Na promidžbenim nastupima u svijetu plijenili smo izvrsnošću i visokim profesionalizmom. Samo dio troškova odnosio se na nastupe Ane Rucner. Njezini nastupi su bili cijenom znatno povoljniji od drugih renomiranih izvođača, pa i zbog troškova puta pratećih glazbenika ili članova klapa... Nisu slučajno i njemački TUI i Thomas Cook, kao i Egipat na prošlom ITB-u angažirali Anu Rucner za njihove promidžbene aktivnosti. Hrvatska je bila ogledni primjer uspješne promocije', pojašnjava Bulić.
'Da mogu vratiti vrijeme, opet bih učinio isto. To su drugi prepoznali i ja sam na to ponosan. Video spot 'Oda radosti' prikazivao se u EU parlamentu u Bruxellesu prilikom potpisivanja sporazuma o pristupanju Hrvatske EU, 9. prosinca 2011, nebrojeno puta koristile su ga sve državne institucije, od Vlade, predsjednika RH, veleposlanstava i ministarstava. Čak je i gospodin Paul Vandoren angažirao Anu Rucner na proslavi Dana Europe ove godine u Zagrebu... Recite mi koja je zemlja za jedan spot dobila 12 međunarodnih nagrada. Na to sam ponosan. Ponovo bih to napravio jer sam od početka u to vjerovao i danas još vise vjerujem!', zaključio je Bulić.