Drastično poskupljenje putničkih karata za brodske i brzobrodske linije neprihvatljivo je za otočane, ali i za hrvatski turizam te cjelokupno hrvatsko gospodarstvo, priopćeno je iz Sindikata turizma i usluga Hrvatske
Iz Sindikata ističu da su otočani dovedeni pred gotov čin odlukom o poskupljenju neposredno pred samu turističku sezonu. Pojašnjavaju kako na sastanku u Hrvatskoj gospodarskoj komori početkom godine nije bilo nijedne riječi o tome te da je drastično poskupljenje neprihvatljivo za otočane, ali i za hrvatski turizam te cjelokupno gospodarstvo koje gotovo isključivo počiva na turizmu.
'Iako su okosnica obalnog linijskog pomorskog prometa trajektne linije, a za koje, osim redovne promjene iz predsezonske cijene u sezonsku, karte ne poskupljuju, trebalo je preispitati i te cijene. Naime od početka lipnja većina hrvatskih linijskih brodara, pa tako i Jadrolinija, uvodi novi red plovidbe, ali i novi cjenik koji će na nekim linijama donijeti i do 20 posto više cijene karata u odnosu na zimu', naglašavaju u Sindikatu te pojašnjavaju kako su posebno problematične cijene prijevoza automobila do otoka.
Najskuplje su najdulje linije, pa će tako na liniji Split - Lastovo četveročlanu obitelj s odraslom djecom i automobilom povratne karte koštati 1.604 kune.
'Odluka o poskupljenju nanosi direktnu štetu turističkoj sezoni i svim stanovnicima otoka koji će, ukoliko se ovakva politika nastavi, svoju egzistenciju zasigurno tražiti na kopnu, a naše otoke će za svoj odmor koristiti svjetski bogataši koji će u njima prepoznati nesagledive vrijednosti koje mi ne vidimo ili ne želimo vidjeti. Jasno je kako je takva odluka Vlade rezultat manjka sredstava koje je Agencija za obalni linijski promet ove godine dobila za subvenciju brodskih i brzobrodskih linija iz državnoga proračuna, ali manjak novca nije se smio naplatiti preko novčanika otočana, građana Hrvatske i gostiju kojima će to biti dodatni razlog da svoj odmor ne provedu na otocima', kažu u priopćenju.