Organizacijski odbor Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 15. do 18. svibnja 2014., predstavio je dva nova vrhunska predavača - Julie Burstein i Georgea Presta koji će održati predavanja o načinima na koji funkcionira kreativnost te utjecaju digitalnih medija na komunikaciju i na marketinški krajolik
Julie Burstein jedna je od najpoznatijih američkih radijskih voditeljica i producentica koja u posljednjih 25 godina vodi brojne nagrađivane radijske programe na temu kreativnosti. Autorica je bestsellera 'Spark: How Creativity Works' kojim sumira misli nekih od najvećih kreativnih umova 21. stoljeća, te objašnjava kako pronaći umjetnika u sebi kroz različite dimenzije kreativnosti. Burstein je i priznata predavačica na TED konferencijama - jednom od najpoznatijih skupova poslovnih konferencija u svijetu, gdje govori o kreativnosti i kreativnim pristupima.
Njezino najpoznatije TED predavanje '4 Lessons in Creativity' broji više od milijun pregleda. Burstein je voditeljica programa pod nazivom 'Spark Talks' u Metropolitan muzeju u New Yorku te producentica radijskih sadržaja za Carnegie Hall i njujoršku filharmoniju. Na Danima komunikacija govorit će o pričama koje leže u pozadini kreativnih procesa te načinima kako pronaći snažne priče koje mogu postati srce komunikacije s klijentima i kupcima.
Uz to Julie će održati i interaktivnu radionicu o kreativnosti za ograničen broj sudionika na temu nesigurnosti i njezinog utjecaja na kreativnost. Radionicom će objasniti interakciju i poticaj koju kreativnosti daju neizvjesnost, misteriji i sumnje uz istodobnu odsutnost činjenica i razloga.
George Prest je potpredsjednik i izvršni kreativni direktor agencije R/GA London. Za svoje radove je osvojio preko pedeset nagrada uključujući Cannes Lions, D&AD, The One Show, CLIOS itd.
Redovito sudjeluje na svim važnijim strukovnim događanjima kao predavač i član žirija, a radove objavljuje u ključnim strukovnim publikacijama kao što su Campaign i Marketing Week. Na razini globalne R/GA agencijske mreže George je izvršni globalni direktor za Unileverove brendove poput Rexone, Impulsea, Skipa i Sunsilka.
Na Danima komunikacija održat će predavanje 'Više humanosti - novi marketinški pristup' u kojem će govoriti o tome kako su digitalni mediji promijenili način na koji marketinške agencije komuniciraju, prenose poruke i pristupaju ljudima.